Trwa ładowanie...
d2xs0zo
10-07-2007 06:00

Użytkownicy komórek wybredni wobec reklam

Tylko 30 procent amerykańskich użytkowników komórek twierdzi, że
otrzymało reklamę na swój telefon - wynika z badania firmy Harris
Interactive.

d2xs0zo
d2xs0zo

Właściciele telefonów komórkowych mają określone preferencje co do rodzajów reklam, jakie mogliby zaakceptować. Największym powodzeniem cieszą się sponsorowane linki tekstowe, następnie reklamy dźwiękowe słuchane podczas oczekiwania na odebranie połączenia przez drugą osobę oraz smsy z reklamą od firmy.

Jednak aż 68 procent respondentów stwierdziło, że kasuje otrzymane reklamy na swój telefon komórkowy. 27 procent nie robi z nimi nic, a tylko 10 procent podejmuje pozytywne dla reklamodawców działanie.

Firma eMarketer szacuje, że wydatki na mobilne reklamy wzrosną z 421 milionów dolarów w ubiegłym roku do 4,8 miliarda dolarów w roku 2011.

d2xs0zo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xs0zo
Więcej tematów