ŚwiatUSA: ciężkie czasy dla męskich magazynów

USA: ciężkie czasy dla męskich magazynów

Wydawcy popularnych niegdyś amerykańskich magazynów dla panów, takich jak Penthouse, Screw, czy Playboy coraz bardziej narzekają na ciężkie czasy, zesłane na nich przez internet, wideo i zmianę gustów czytelników.

22.04.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29

Penthouse, który w latach 70. mógł się poszczycić 5-milionowym nakładem, obecnie musi się zadowolić 650 tysiącami egzemplarzy miesięcznie - poinformował w poniedziałek New York Post.

Już po nas - lamentuje na łamach nowojorskiej gazety wydawca pisma Screw Al Goldstein. Staliśmy się niepotrzebni - dodaje.

Brak danych na temat nakładu Screw, ale - sądząc po ubolewaniach wydawcy - sytuacja musi być krytyczna.

Tylko Hugh Hefner - wydawca Playboya - nie musi się jeszcze martwić o jutro. Wprawdzie nakład spadł mu o połowę, ale i tak wynosi 3,5 mln egzemplarzy miesięcznie. (an)

playboymagazynusa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)