TVP Warszawa ofertę programową wsparła kampanią


"Telewizyjny Kurier Warszawski", "Qadrans Qltury", "Raport na
gorąco", "Ratownicy" oraz "Alchemia zdrowia i urody" - zostaną
wsparte zewnętrzną kampanią reklamową. Kampania ma podkreślić
metropolitalny charakter TVP Warszawa.

07.04.2008 08:00

Kampania obejmie takie nośniki, jak billboardy wielkoformatowe i taxiboardy, reklamę w stołecznym metrze, telewizję (antena własna) oraz wybrane tytuły prasowe (Gazeta Wyborcza - Stołeczna, Sukces) i stacje radiowe (Wawa).

Layouty reklamowe oparto na wizerunku prowadzących programy TVP Warszawa na tle metropolii. Wyjątkiem jest program "Ratownicy", w którego kreacji wykorzystano wizerunek ratownika.

W ramach kampanii programy TVP Warszawa będą promowane przez gwiazdy stacji Miłkę Skalską, Joannę Szelągowską, Jolantę Erol, Agnieszkę Borowską oraz Marcina Gałuszko i Marcina Włodarskiego. Dodatkowo pojawi się Katarzyna Dowbor - gospodyni programu "Alchemia zdrowia i urody" oraz prowadzący "Qadrans Qltury" - Justyna Dżbik i Radek Mróz.

Kampania reklamowa TVP Warszawa wystartuje 7 kwietnia i potrwa do końca maja. 1 maja rozpocznie się drugi etap akcji, obejmujący billboardy AMS.

Kreację przygotował dla TVP Warszawa Sławomir Karasek. Media TVP Warszawa kupiła we własnym zakresie.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)