TVN inteligentny, Radio Maryja aroganckie
Z badań przeprowadzonych przez BAV Consulting wynika, że tradycyjne
media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne.
12.05.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym miejscu mediów interaktywnych, natomiast w kategorii "inteligentne" na 10 pierwszych wskazanych przez ankietowanych marek pojawiają się aż dwa razy.
Poniżej prezentujemy rankingi (TOP 10) marek mediowych na podstawie trzech wybranych cech: Inteligentna, Arogancka, Odpowiedzialna społecznie:
INTELIGENTNE
1 TVN
2 Google
3 Rzeczpospolita (gazeta)
4 Gazeta Prawna
5 Gazeta Wyborcza
6 National Geographic
7 Newsweek
8 Wikipedia
9 Radio ZET
10 RMF FM
AROGANCKIE
1 Radio Maryja
2 TV Trwam
3 Fakt (gazeta)
4 Playboy
5 Super Express
6 Gazeta Wyborcza
7 Przeglad Reader`s Digest
8 Zycie na Goraco (tygodnik)
9 Dziennik
10 Cosmopolitan
Odpowiedzialne Społecznie
1 TVN
2 TVP 3
3 Mamo To Ja
4 Przyjaciólka (tygodnik)
5 TVP 1
6 Gazeta Wyborcza
7 TVP 2
8 Polskie Radio PR-1
9 Radio Maryja
10 RMF FM
Badanie BAV monitorujące kondycję niemal 1300 marek, w tym 99 mediowych przeprowadzone zostało pod koniec 2007 roku, na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków w wieku 18-69 lat (wielkość próby netto: 3026 respondentów).