Telewizja bez reklam do pogrzebu Papieża
Ogólnopolskie stacje telewizyjne do czasu pogrzebu Jana Pawła II nie będą emitować reklam.
W piśmie z 5 kwietnia dyrektor Biura Reklamy TVP Zbigniew Badziak poinformował, że chcąc oddać hołd Ojcu Świętemu do 8 kwietnia telewizja publiczna zawiesza nadawanie wszelkich przekazów komercyjnych.
Także TVN nie nadaje i nie będzie do piątku nadawać reklam. Potem - jak poinformował rzecznik stacji Andrzej Sołtysik - TVN stopniowo przywróci reklamy; początkowo na antenie pojawią się reklamy "stonowane". W sobotę i niedzielę, w czasie bloków programowych poświęconych Ojcu Świętemu, w TVN nie będzie reklam.
Także Polsat, najprawdopodobniej do czasu pogrzebu papieża, nie będzie spotów reklamowych. Jak zapewniła rzeczniczka stacji Katarzyna Wyszomirska, na pewno nie będzie ich w dniu uroczystości żałobnych.