Steffen Möller reklamuje Niemcy
Satyryk i aktor Steffen Möller został twarzą kampanii promocyjnej,
która prezentuje Niemcy jako kraj przyjazny dla odwiedzających,
dysponujący szeroką paletą ofert dla każdego i oferujący atrakcyjne
ceny. Akcję organizuje Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).
10.04.2008 | aktual.: 10.04.2008 14:12
Kampania promuje w szczególnym stopniu niemieckie kraje związkowe położone przy granicy z Polską. Jej grupą docelową są osoby w wieku od 25 do 49 lat.
Najważniejszym medium wykorzystanym w akcji są billboardy z wizerunkiem Steffena Möllera, które pojawiły się w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. Plakaty promują muzeum samochodów Autostadt w Wolfsburgu oraz park rozrywki Europa-Park w Rust, a aktor prezentuje się na nich naprzemiennie w eleganckim smokingu i stroju rycerskim.
- Bardzo się cieszymy, że dla naszej kampanii mogliśmy pozyskać Steffena Möllera, który jest jedną z najbardziej znanych gwiazd polskiej telewizji - mówi Petra Hedorfer, przewodnicząca zarządu DZT.
Poza outdoorem akcja wykorzystuje internet. Już w połowie marca na portalach Onet.pl i Wp.pl pojawiły się bannery zawierające bezpośrednie linki do strony głównej DZT, na której zobaczyć można krótkie filmy z udziałem Steffena Möllera pokazującego w zabawny sposób turystyczne atrakcje swojego kraju.
W ramach kampanii ukazały się także artykuły reklamowe w czasopismach "Voyage" i "National Geographic Traveler".