Startuje komórkowy Cyfrowy Polsat - 59 gr/min, SMS za 20 gr, MMS za 50 gr


30 czerwca br. pod marką Cyfrowy Polsat startują usługi telefonii
komórkowej. W blisko 10 000 punktów sprzedaży w całej Polsce będzie
można zakupić karty pre-paid.

Operator zadecydował o wprowadzeniu nowej usługi pod tą samą marką, co usługi telewizyjne.

- Marka Cyfrowy Polsat jest bardzo dobrze rozpoznawalna i ceniona przez Polaków, a ponieważ wprowadzamy usługę podwójną, nie widzimy potrzeby, żeby występowała ona pod dwoma osobnymi markami. Naszym celem jest budowanie jednolitej, silnej marki utożsamianej z usługami multimedialnymi - powiedział Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu.

Cyfrowy Polsat nie wyklucza jednak przywrócenia ogłoszonej wcześniej marki Halo Polsat, w sytuacji uzyskania stabilnej pozycji nowych usług na rynku.

Aby zostać użytkownikiem sieci Cyfrowego Polsatu należy kupić starter o wartości 7 albo 25 zł. Każda minuta rozmowy do wszystkich sieci kosztuje 59 gr i jest rozliczana w systemie sekundowym. Koszt wysłania SMS do wszystkich sieci to 20 gr, a MMS 50 gr. Za każde 100kB wysłanych lub odebranych danych trzeba będzie zapłacić 40 gr. Połączenie z własną pocztą głosową, pocztą głosową innego użytkownika lub z Centrum Obsługi Klienta kosztuje 59 groszy. Połączenie z Automatycznym Centrum Obsługi i numerami alarmowymi jest bezpłatne.

Cyfrowy Polsat zaproponował swoim odbiorcom 4 rodzaje doładowań - za 10 zł przedłuża ważność środków o 14 dni, za 25 zł - o 30 dni, za 50 zł - o 90 dni, a za 100 zł - o 180 dni.

Doładowanie kart pre-paidowych początkowo będzie możliwe w 10 tys. punktów sprzedaży detalicznej w całej Polsce. Nowa usługa Cyfrowego Polsatu będzie dostępna w 1300 punktach sieci sprzedaży usług płatnej telewizji. Jednocześnie Cyfrowy Polsat rozpoczyna współpracę w zakresie sprzedaży starterów oraz kart zdrapek z grupą kapitałową TelForceOne, która zapewni dostępność asortymentu w kolejnych 2500 punktach sprzedaży. Dzięki współpracy z firmą Euronet doładowania elektroniczne będą możliwe w kolejnych 8000 punktów. Kolejnym dystrybutorem, z którym w lipcu Cyfrowy Polsat rozpocznie współpracę w zakresie sprzedaży starterów, kart zdrapek oraz doładowań elektronicznych w sieci 3000 punktów detalicznych jest spółka PayUp Polska S.A. Również w lipcu sfinalizowana zostanie współpraca z firmą Connex Polska Sp. z o.o. Sieć partnerów tej firmy liczy blisko 2 500 punktów detalicznych i hurtowni.

Spółka planuje, aby sieć sprzedaży do końca br. składała się z około 40 000 punktów, w których będzie można kupić starter lub doładować konto - elektronicznie lub poprzez karty zdrapki.

Usługa post-paid w momencie wprowadzania na rynek będzie dostępna w 400 punktach sprzedaży oferujących usługi telewizyjne platformy, a do końca roku w 800 punktach.

Wprowadzenie usług będzie wsparte kampanią BTL w punktach sprzedaży. We wrześniu br. wraz ze startem usług abonamentowych ruszy kampania ATL, która obejmie telewizję, radio, prasę i Internet.

Cyfrowy Polsat jako infrastrukturalny operator wirtualnej sieci telefonii komórkowej będzie świadczył usługi w oparciu o zbudowaną we własnym zakresie sieć telekomunikacyjną oraz o sieć radiową Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.

Cyfrowy Polsat to największa, pod względem liczby abonentów, płatna cyfrowa platforma satelitarna w Polsce. Na koniec marca 2008 r. z usług Cyfrowego Polsatu korzystało łącznie 2,19 mln abonentów, czyli prawie o 70% więcej niż na koniec 2006 r.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)