Trwa ładowanie...
d1y5zwq
04-07-2006 06:48

'Sposób na każdą kobiecą zachciankę'

Nowa kampania reklamowa Beko z reklamą telewizyjną i 5 letnią gwarancją na wybrane produkty .

d1y5zwq
d1y5zwq

– Sprzętom AGD nie poświęcamy zwykle zbyt wiele uwagi. Mają po prostu działać bezawaryjnie przez wiele lat i pasować swoim designem do wnętrz naszych domów. Obie te cechy podkreśla nowa kampania reklamowa sprzętu AGD marki Beko. Pokazuje on jednak coś jeszcze – to, że niezawodna lodówka to sprzęt, dzięki któremu spełnić się może każda nasza zachcianka – zwłaszcza jeśli jest się kobietą w ciąży, czytamy w komunikacie prasowym.

Wczoraj w telewizji ruszyła nowa kampania reklamowa marki Beko. Firma zdecydowałasię na opracowanie nowej reklamy, którą zobaczyć będzie można w następujących stacjach: Polsat, Polsat Sport Extra, TV4, TVN, TVN7, Puls, Tele5 i ATMedia. Reklama w żartobliwy sposób pokazuje mężczyznę, który w ciągu nocy kilkakrotnie „odwiedza” lodówkę, by wyjąć z niej nietypowe, jak na porę dnia produkty: lody, sałatkę i korniszony. Dopiero w ostatniej sekwencji przekonujemy się, że zaspakajał on w ten sposób nie swój apetyt, a zachcianki swojej spodziewającej się dziecka żony.

30- i 10 –sekundowe adaptacje spotu opracowanego na rynki międzynarodowe przez TBWA Istanbul przygotowało TBWA Warszawa. Zakupem mediów zajął się dom mediowyMedia Direction OMD. Kampanie wspierają także działania PR prowadzone przez agencję Multi Communications.

Czas trwania kampanii to 03.07 2006 - 06.08.2006.

d1y5zwq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1y5zwq
Więcej tematów