Sieć ARBOmedia większa niż Ad.net
ARBOmedia jest największą polską siecią reklamową jeśli chodzi o zasięg, wynika z danych ostatniego, styczniowego badania Megapanel PBI/Gemius.
Rosnąca liczba użytkowników ARBOmedia stanowi rezultat przede wszystkim stale rozbudowywanego portfolio, podaje firma w komunikacie.
06.04.2007 | aktual.: 06.04.2007 09:31
W ciągu 2006 roku sieć pozyskała wiele popularnych witryn, m. in. Maxior.pl ( 1 mln 962 tys. użytkowników ), Gry.pl ( 1 mln 641 tys. użytkowników ), Jeja.pl ( 1 mln użytkowników ), PoSzkole.pl ( 986 tys. użytkowników ). Wyniki za Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2007.
Oglądalność witryn zrzeszonych w ARBOmedia rośnie także dzięki sukcesywnemu rozwojowi ich zawartości i funkcjonalności. W ciągu zeszłego roku strona Ceneo.pl odnotowała 649% wzrost oglądalności, Szybko.pl 632%, Pobieralnia.pl 581% , procent wzrostu za badaniem Megapanel PBI/ Gemius, styczeń 2006 - styczeń 2007.
Pod względem liczby odsłon nadal numerem jeden jest Ad.net, który miał ich w styczniu ponad 2 mld, ARBOmedia - 1,22 mld.