Serwis lokalizacyjny Polskiego Radia
Po zmianie częstotliwości poszczególnych programów Polskie Radio
zdecydowało się na wdrożenie serwisu lokalizacyjnego.
02.08.2007 08:00
Od czerwca słuchacze mogą otrzymywać na komórkę informacje o częstotliwości swoich ulubionych stacji. Serwis lokalizacyjny jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem Polskiego Radia i MNI Premium w zakresie obsługi serwisów multimedialnych.
"Jest to pierwszy serwis lokalizacyjny prowadzony w Polsce na tą skalę. Słuchacze chętnie korzystali z usługi, szczególnie w pierwszym tygodniu zmiany częstotliwości. Akcja była wzmocniona intensywną kampanią informacyjną na wszystkich antenach Polskiego Radia oraz w prasie i Internecie. Wraz z MNI Premium pracujemy obecnie nad wprowadzeniem nowych serwisów komunikacyjnych, które z pewnością zmienią oblicze komunikacyjne Polskiego Radia." - komentuje Magdalena Kozłowska, Zastępca Dyrektora Nowe Media Polskiego Radia.
"Cieszymy się z zacieśniania współpracy z Polskim Radiem, które jest naszym stałym partnerem od 2002 roku. Integrowanie usług dodanych dla stacji radiowych o takim zasięgu wymaga od MNI Premium dużego zaangażowania technicznego, ale także prognozuje wzrost przychodów" - komentuje Anna Wawrzynowicz, Dyrektor Sprzedaży MNI Premium.
Współpraca MNI Premium z Polskim Radiem rozpoczęła się od obsługi serwisów antenowych Trójki. Od tamtej pory jest sukcesywnie rozszerzana i obejmuje obecnie wszystkie programy Polskiego Radia. Podpisana 17 lipca umowa zakłada szeroko zakrojoną współpracę, a przede wszystkim integrację przez MNI Premium wszystkich usług dodanych dla Polskiego Radia. Partnerzy będą wspólnie tworzyć serwisy multimedialne, realizować kampanie marketingowe, wykorzystujące serwisy SMS, MMS oraz IVR. MNI Premium będzie ponadto dostarczać treści multimedialne i aplikacje do obsługi serwisów radiowych.