"Rzeczpospolita Internetowa" w telewizji
Telewizja Polska rozpoczęła akcję informacyjną programu społecznego "Rzeczpospolita Internetowa". W ciągu najbliższych kilkunastu dni, począwszy od 3 lipca, Program 2 TVP wyemituje spoty zachęcające do udziału w tym przedsięwzięciu. Ponadto kampania będzie realizowana w TVP 3. Patronami medialnymi programu, oprócz Telewizji Polskiej są m.in.: "Rzeczpospolita", Wirtualna Polska, "Polityka" i Stowarzyszenie Gazet Lokalnych.
04.07.2006 | aktual.: 04.07.2006 07:39
„Rzeczpospolita Internetowa” to obecnie największy w Polsce program pomocy edukacyjnej i społecznej dla środowisk wiejskich. Beneficjentami jego pierwszej, tegorocznej edycji będzie co najmniej 300 gmin wiejskich. Każda z nich otrzyma grant finansowy w wysokości od 5.000 do 50.000 zł oraz sprzęt komputerowy, projektory multimedialne, ekrany i aparaty cyfrowe. Łączna pula grantów wynosi 3,2 mln zł. Organizatorem programu jest Fundacja Grupy TP a partnerem Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP).
Kampania informacyjna „Rzeczpospolitej Internetowej” trwa od 10 maja br. Pierwotnie obejmowała działania BTL i public relations. Na przełomie czerwca i lipca, tuż przed zakończeniem zbierania wniosków grantowych, działania informacyjne wzmocniono reklamą telewizyjną i radiową. Jak informuje Matylda Piątkowska, z agencji Largo AR, która na zlecenie Fundacji Grupy TP koordynuje całość działań komunikacyjnych programu, przy wyborze mediów kierowano się przede wszystkim skutecznością dotarcia do wiejskich społeczników, działaczy samorządowych oraz pracujących na wsi nauczycieli i duchownych. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do wejścia na stronę internetową programu "Rzeczpospolita Internetowa", na której można wypełnić wniosek o grant oraz uświadomienie pracującym na wsi lokalnym grupom działania, że na realizację swoich projektów mogą otrzymać konkretną pomoc materialną.