Rusza nowy serwis internetowy Multimedia Polska.
W samo południe, w poniedziałek, 9 stycznia, uruchomiony zostanie nowy serwis internetowy operatora Multimedia Polska.
Dostępny pod adresem www.multimedia.pl serwis został gruntownie zmodernizowany i rozbudowany. Zupełnej przebudowie uległa struktura serwisu, która wynika, w głównej mierze, z rozszerzenia oferty operatora, który oprócz telewizji kablowej i internetu oferuje usługi telefoniczne.
Dla abonentów Multimediów ciekawym rozwiązaniem okaże się zapewne profilowanie geograficzne serwisu. Dzięki temu użytkownicy od razu otrzymują informacje, a także stałe i promocyjne oferty dopasowane do regionu, z którego pochodzą.
Kluczową zmianą jest nowa szata graficzna, która jest obecnie spójna z aktualną identyfikacją wizualną operatora i jego produktów. Menu główne zawiera 4 oferowane usługi, czyli tv kablową, internet, telefon oraz spakietyzowaną usługę potrójną multiPAK, a także informacje o firmie, serwis prasowy, karierę i kontakt.
Każdy z użytkowników może skorzystać z Multimedialnego Biura Obsługi Klientów, które udostępnia rozmowę z konsultantem poprzez czat lub też możliwość zamówienia kontaktu zwrotnego w dogodnym dla Klienta terminie.
Nowością jest przygotowanie serwisu w rozdzielczości 1024*768. Z analizy dotychczasowych statystyk serwisu wynikało, iż odsetek osób korzystających z mniejszych rozdzielczości jest nawet niższy niż średnia dla kraju, stąd też zdecydowano się na taką optymalizację, co w znacznej mierze usprawnia ergonomię serwisu, nadając mu przejrzystości i funkcjonalności.
- Jestem przekonany, że nowy serwis internetowy Multimediów Polska spotka się z aprobatą użytkowników. Zaprojektowany został tak, aby każdy nasz abonent, potencjalny klient czy kontrahent mógł znaleźć wszystkie niezbędne informacje, dzięki którym z pełną świadomością będzie mógł korzystać z naszej oferty. Wzbogacenie dostępnych informacji, zwiększenie funkcjonalności serwisu oraz nowoczesny i przejrzysty układ graficzny to największe atuty nowej witryny – mówi Piotr Stryczek, dyrektor Pionu Marketingu Multimedia Polska.
Serwis zbudowany został w oparciu o autorską platformę CMS agencji p.n. WiseNet. Rozbudowany panel administracyjny pozwala na niezależne zarządzanie ofertami i informacjami dla wyodrębnionych regionów Polski, a także wielopoziomowy proces akceptacji publikowanych treści.
Opracowaniem projektu i wykonaniem nowej strony zajęła się agencja interaktywna Engine.