Reklama z Murzynem zakazana w polskich telewizjach!
Murzyn w łóżku - zakazana reklama Łowicza od kilku dni 'hula' w interencie i kinie.
19.10.2005 | aktual.: 19.10.2005 15:28
Do końca miesiąca trwa kampania egzotycznych dżemów z serii Śniadania Świata marki Łowicz, która towarzyszy każdemu seansowi filmowemu w kinach Cinema City.
Kampanii nie zobaczymy w żadnej polskiej stacji telewizyjnej, gdyż okazała się zbyt kontrowersyjna dla szerokiej telewizyjnej widowni - czytamy w informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl.
Równolegle trwa kampania w sieci (portal Onet i komunikatory), na którą składają się różne formy reklamy interentowej, zachęcające do odwiedzenia serwisu internetowego, dedykowanego egzotycznej linii dżemów Łowicz: http://www.sniadaniaswiata.pl/. Pod tym adresem, obok ciekawostek z egzotycznych zakątków świata, internauci znajdą, m.in. cztery spoty reklamowe Śniadań Świata.
Spoty przygotowała agencja Red 8 Communications Group, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom Śniadania Świata to nowa linia egzotycznych dżemów marki Łowicz. Nowe produkty zawierają owoce papai, marakui, kiwi, banany, limonki, figi i mandarynki. Odważna, jak na tradycyjną kategorię produktu, kampania telewizyjna wspierająca wdrożenie produktu wystartowała 23 września.
Kampania Łowicza to jedna z największych tegorocznych kampanii Agros Nova i bez wątpienia największa kampania reklamowa na polskim rynku produktów dżemowych. Jest skierowana głównie do osób młodych i obdarzonych poczuciem humoru. Jej hasło przewodnie to: „Śniadania Świata na dżem dobry!” - czytamy w komunikacie.