Radiostacja pisze list do słuchaczy w sprawie zmiany nazwy
- Szczegółowe badania, które przeprowadziliśmy pokazały, że dla
przeważającej większości ludzi słowo "Radiostacja" nie jest nazwą
naszego i waszego ulubionego radia, ale określeniem każdej stacji
radiowej - pisze w sprawie przekształcenia nazwy na Planeta FM
zespół Radiostacji.
26.02.2008 08:00
Z początkiem marca nazwa Radiostacja zniknie z eteru i zastąpi ją nazwa Planeta FM. W obawie o utratę słuchaczy Radiostacja wystosowała w tej sprawie list, gdzie informuje o przyczynach zachodzących zamian.
- Dla przeważającej większości ludzi słowo "Radiostacja" nie jest nazwą naszego i waszego ulubionego radia, ale określeniem każdej stacji radiowe. Musicie wiedzieć, że taka sytuacja odbija się negatywnie na znajomości marki, ta znowu wpływa na wyniki naszej słuchalności, a one decydują o przychodach stacji, a więc o jej rynkowym być albo nie być - pisze zespół Radiostacji.
Radiostacja informuje, że długo szukała nowej nazwy, ale gdy jej właściciel grupa Eurozet, kupiła sieć radiową Ad.point, w skład której wchodzi Planeta FM, zaprzestała poszukiwań.
- Zmiana nazwy na Planeta FM wydała nam się naturalna, a sama nazwa bardzo przyszłościowa (...) zaś sama Planeta była zapewne pierwszą prawdziwie dance'ową stacją w Polsce - czytamy w liście.
W liście opublikowanym na stronie internetowej Radiostacji podano, że stacja nie znika. Treść pozostaje ta sama, a Planeta FM będzie medium czerpiącym z najlepszych tradycji Radiostacji.
Zapowiedziano również, że od 3 marca na antenie pojawi się dyskusja, jakim radiem ma być nowa Planeta FM. Słuchaczy zachęcono do uczestnictwa w tej dyskusji.
Sieć Planeta FM - 100 proc. Imprezowych Hitów obejmie zasięgiem 18 miast: Warszawę, Gdańsk, Gdynię, Olsztyn, Zieloną Górę, Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Koszalin, Katowice, Opole, Bielsko-Białą i Kielce, Konin i Słupcę.