Rachunek eFirma Nordea w kampanii reklamowej
Rozpoczęła się kampania reklamowa rachunku eFirma Nordea Bank
Polska. W przekazie reklamowym bank wykorzystuje tytuł "Najlepszy
bank dla firm" przyznany przez miesięcznik "Forbes".
07.11.2007 08:00
Kampania skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców z sektora MSP oraz do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.
W przekazie - obok tytułu "Najlepszy bank dla firm" przyznanego przez magazyn "Forbes" - wyeksponowano korzyści kosztowe związane z korzystaniem z rachunku firmowego w Nordea Bank Polska (oszczędność nawet do 2 tys. złotych rocznie w porównaniu do kosztów korzystania z rachunków firmowych innych banków według zestawienia "Forbsa"). Dodatkowo, przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na założenie rachunku eFirma do końca grudnia br. będą przez sześć miesięcy zwolnieni z opłaty za jego prowadzenie.
Akcja reklamowa potrwa około pięć tygodni. W tym czasie zaplanowano między innymi wykorzystanie insertów w "Gazecie Wyborczej" oraz mailingów do potencjalnych klientów i bannerów reklamowych w popularnych portalach internetowych.
Media na potrzeby kampanii zaplanowała warszawska firma MPG.