PUMA X RELAB – unikatowa odsłona kultowego dresu T7

Z okazji 75. urodzin PUMA, sportowy brand zaprosił do współpracy na lokalnym rynku polską markę odzieżową RELAB. W ręce jej twórców został powierzony ikoniczny dres PUMA T7, który został zinterpretowany i zaprojektowany na nowo.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

13.07.2023 14:55

PUMA T7 Track Jacket to jeden z najbardziej ikonicznych produktów marki. Przez lata powstawały jego rozmaite odsłony, a w samym 2023 roku mogliśmy ujrzeć kilka różnych wariantów T7. Ten, który zaprezentowany został na łamach współpracy PUMA x RELAB niesie jednak za sobą wyjątkową historię. Połączenie ze sobą dwóch światów, w którym to jeden prezentuje i oddaje hołd dziedzictwu sportowej marki, z drugim, który doskonale rozumie i zaspokaja oczekiwania najmłodszych generacji.

"Główną ideą projektu było nadanie kultowej sylwetce PUMA T7 naszego DNA. Wykorzystaliśmy materiały z naszych szwalni i magazynów, nadając im drugie życie. Połączyliśmy tworzywa używane przy naszych najbardziej rozchwytywanych produktach, pieczętując je ogromną charakterystyczną dla brandu tkaniną chenille, z logotypem PUMA na plecach. Kolaboracja z globalną marką była dla nas ogromnym wyróżnieniem, szansą na wypłynięcie na szerokie wody oraz wielką dawką energii do dalszego działania i pielęgnowania kultury streetwear’u." – mówi Piotr Nowak, jeden z założycieli marki RELAB.

[1/5] Źródło zdjęć: © materiały partnera

Sportowy gigant jakim jest PUMA, za sprawą tego projektu doskonale odzwierciedla jak przez ostatnie 75 lat marka rozwijała się na rynku. Uwydatnienie jak ikoniczny produkt, znajduje nowe zastosowania w teraźniejszości i dociera do następnych generacji, wędrując z pokolenia na pokolenie. Premiera projektu została przedstawiona w kreatywny sposób podczas tegorocznego Clout Festivalu na stadionie Legii Warszawa. Sylwetki zostały wyeksponowane w ogromnym ponad dwumetrowym pudle na buty, odwzorowanym jeden do jednego z projektu oryginalnego pudełka na buty PUMA.

Na projekt składa się komplet złożony z kurtki i spodni dresowych, w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i zielonym. W ramach współpracy powstało kilkadziesiąt unikatowych egzemplarzy, które nie będą dostępne w ogólnej sprzedaży.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także