Przetarg na obsługę marki Żywiec rozstrzygnięty
Został rozstrzygnięty przetarg na kompleksową obsługę serwisu
internetowego zywiec.com.pl. Zwycięski projekt przedstawiła agencja
Arc Worldwide Polska.
20.12.2007 08:00
W ramach obsługi Arc zajmie się stworzeniem nowego projektu serwisu internetowego, tak by był on interaktywnym narzędziem komunikacyjnym, wspierającym wszystkie działania marketingowe realizowane przez markę Żywiec.
Przetarg ogłoszony został w październiku br., wzięło w nim udział 5 agencji, w tym Max Weber - agencja dotychczas obsługująca serwis marki Żywiec.
Współpraca z nową agencją rozpocznie się z początkiem 2008 r. Pierwsze efekty współpracy z agencją Arc będą widoczne w sieci już na początku II kwartału 2008 r. Projekty aktualnie realizowane przez agencję Max Weber będą przez nią prowadzone aż do ich zakończenia, niezależnie od rozpoczęcia współpracy z agencją Arc.