"Przepraszamy za tak duży wybór kredytów hipotecznych"
15 marca GE Money Bank wprowadza promocyjną ofertę kredytów hipotecznych złożoną z kilku opcji do wyboru przez Klienta.
Bank proponuje oprocentowanie – od 1,35% w CHF i od 4,85% w PLN oraz trzy pakiety:
-Kredyt Start – przeznaczony dla osób, którym zależy na jak najniższych opłatach wstępnych. Wybór tego kredytu oznacza najniższą prowizję oraz najniższe opłaty z tytułu niskiego wkładu własnego. -Kredyt Perspektywa – zapewnia bardzo niskie oprocentowanie. -Kredyt Równowaga – rozwiązanie dla Klientów szukających równowagi między niskim oprocentowaniem a niskimi opłatami wstępnymi. Kredyt ten stanowi optymalne połączenie Kredytu Start i Kredytu Perspektywa.
Nowością w ofercie banku jest również możliwość skorzystania z dodatkowych opcji:-Gwarantowanego obniżenia oprocentowania o 0,3% dla kredytów we frankach szwajcarskich nawet już po trzech latach terminowej spłaty.-Obniżenia oprocentowania o 0,5% dla kredytów w złotówkach w okresie do końca czerwca 2007 roku, co oznacza oprocentowanie w tym okresie od 4,85%.-Odroczenia spłaty kapitału do 24 miesięcy od momentu wypłaty pierwszej transzy kredytu. Dzięki czemu rata kredytu w tym okresie może być niższa nawet o 50%.
Taka konstrukcja kredytu opiera się na popularnej już w krajach Europy Zachodniej i Stanach Zjednoczonych strategii oferowania produktów finansowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta. W Polsce banki oferują już konta osobiste dla Klientów o określonym profilu, np. studentów, osób aktywnych zawodowo, czy też emerytów, ale rozwiązanie takie jest wciąż jeszcze rzadkością w przypadku kredytów hipotecznych - podano w komunikacie.Nowo wprowadzana oferta będzie szeroko reklamowana w mediach: - telewizja: TVP, TVN, TV 4, TVN 7, stacje tematyczne, - prasa: ogólnopolska - Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Murator oraz dzienniki lokalne,- internet: wszystkie największe poratale: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz portale tematyczne (finansowe, nieruchomościowe),- radio: stacja ogólnopolska i stacje lokalne w największych miastach w Polsce.
Dodatkowo kampania będzie wsparta działaniami BTL/POS - specjalne oznakowanie biur (wyklejenie witryn); standy, naklejki do biur i dla partnerów Banku, mailingi do Klientów.
Kampanię zrealizowała Agencja BBDO, a wyboru i zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Direction OMD. Hasło kampanii brzmi: "Przepraszamy za tak duży wybór kredytów hipotecznych".