Promocja konsumencka Kamis i miesięcznika Claudia


Kamis oraz miesięcznik Claudia rozpoczęli promocję konsumencką
'Szkoła Gotowania'. Do wygrania są weekendowe warsztaty kulinarne
prowadzone przez mistrzów z hotelu Sheraton, tysiące nagród w
postaci sprzętu AGD oraz książki o tematyce kulinarno-podróżniczej.

14.02.2008 08:00

Akcja promocyjna "Szkoła Gotowania" trwać będzie do 31 marca. By wziąć w niej udział należy przesłać na adres miesięcznika "Claudia" 5 kodów kreskowych z dowolnych produktów Kamis oraz przepis na ciekawe danie własnego autorstwa. Przepisy będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele firmy Kamis-Przyprawy S.A. oraz miesięcznika "Claudia".

Kampania telewizyjna rozpoczyna się 13 lutego i potrwa do końca marca. Spot telewizyjny prezentujący zasady akcji i zachęcający do wzięcia udziału, będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7,TV4, Polsat, Polsat 2 oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania będzie intensywna i skierowana do szerokiej grupy odbiorców.

Kampania prasowa obejmie wysokonakładową prasę kobiecą oraz telewizyjną: "Claudia", "Tele Tydzień", "Świat Kobiety", "Gazeta Telewizyjna (GW)", "Przyjaciółka", "Naj", "To i owo", "Tina", "Pani Domu", "Moje Gotowanie".

Kampania w internecie odbywać się będzie poprzez billboardy oraz toplayery, w tak popularnych portalach jak m.in, kafeteria.pl, kuchnia.o2.pl, elle, elle decoration, wizaz.pl, female.pl, mapaurody.pl, peullanova.pl, cogdziezaile.pl, twojecentrum.pl, kobiety.pl, abcbaby.pl, dziewczyna.pl salonfryzur.pl, moda.pl, palcelizac.pl, gotowanie.wkl.pl

Stworzona została również specjalna, dedykowana promocji podstrona w serwisie www.kamis.pl, na której można dowiedzieć się o szczegółach akcji, nagrodach, a po jej zakończeniu - poznać listę nagrodzonych osób.

Poza silnym wsparciem mediowym, akcja promowana jest również w punktach sprzedaży - przede wszystkim w super- i hipermarketach. W wybranych sieciach handlowych są prowadzone akcje typu life cooking, gdzie osoby zainteresowane gotują pod okiem profesjonalnych kucharzy. W okresie promocyjnym, miejsca promocji i produkty Kamis na półce zostały oznaczone materiałami POS (woblery, stoppery, plakaty, ulotki), a w wybranych lokalizacjach są specjalnie eksponowane w formie wyspy z telewizorem, na którym są prezentowane spoty promocyjne akcji, zachęcające do wzięcia udziału. W kilku sieciach handlowych, m. in. Real, Makro i Carrefour będą prowadzone wewnętrzne promocje, gdzie dla klientów są przewidziane dodatkowe, bardzo atrakcyjne nagrody.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)