Trwa ładowanie...
d1ds5sn
claudia
14-02-2008 08:00

Promocja konsumencka Kamis i miesięcznika Claudia


Kamis oraz miesięcznik Claudia rozpoczęli promocję konsumencką
'Szkoła Gotowania'. Do wygrania są weekendowe warsztaty kulinarne
prowadzone przez mistrzów z hotelu Sheraton, tysiące nagród w
postaci sprzętu AGD oraz książki o tematyce kulinarno-podróżniczej.

d1ds5sn
d1ds5sn

Akcja promocyjna "Szkoła Gotowania" trwać będzie do 31 marca. By wziąć w niej udział należy przesłać na adres miesięcznika "Claudia" 5 kodów kreskowych z dowolnych produktów Kamis oraz przepis na ciekawe danie własnego autorstwa. Przepisy będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele firmy Kamis-Przyprawy S.A. oraz miesięcznika "Claudia".

Kampania telewizyjna rozpoczyna się 13 lutego i potrwa do końca marca. Spot telewizyjny prezentujący zasady akcji i zachęcający do wzięcia udziału, będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7,TV4, Polsat, Polsat 2 oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania będzie intensywna i skierowana do szerokiej grupy odbiorców.

Kampania prasowa obejmie wysokonakładową prasę kobiecą oraz telewizyjną: "Claudia", "Tele Tydzień", "Świat Kobiety", "Gazeta Telewizyjna (GW)", "Przyjaciółka", "Naj", "To i owo", "Tina", "Pani Domu", "Moje Gotowanie".

Kampania w internecie odbywać się będzie poprzez billboardy oraz toplayery, w tak popularnych portalach jak m.in, kafeteria.pl, kuchnia.o2.pl, elle, elle decoration, wizaz.pl, female.pl, mapaurody.pl, peullanova.pl, cogdziezaile.pl, twojecentrum.pl, kobiety.pl, abcbaby.pl, dziewczyna.pl salonfryzur.pl, moda.pl, palcelizac.pl, gotowanie.wkl.pl

d1ds5sn

Stworzona została również specjalna, dedykowana promocji podstrona w serwisie www.kamis.pl, na której można dowiedzieć się o szczegółach akcji, nagrodach, a po jej zakończeniu - poznać listę nagrodzonych osób.

Poza silnym wsparciem mediowym, akcja promowana jest również w punktach sprzedaży - przede wszystkim w super- i hipermarketach. W wybranych sieciach handlowych są prowadzone akcje typu life cooking, gdzie osoby zainteresowane gotują pod okiem profesjonalnych kucharzy. W okresie promocyjnym, miejsca promocji i produkty Kamis na półce zostały oznaczone materiałami POS (woblery, stoppery, plakaty, ulotki), a w wybranych lokalizacjach są specjalnie eksponowane w formie wyspy z telewizorem, na którym są prezentowane spoty promocyjne akcji, zachęcające do wzięcia udziału. W kilku sieciach handlowych, m. in. Real, Makro i Carrefour będą prowadzone wewnętrzne promocje, gdzie dla klientów są przewidziane dodatkowe, bardzo atrakcyjne nagrody.

d1ds5sn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ds5sn
Więcej tematów