Prawie 10000 klientów pragnie być nową twarzą McDonald's
Tysiące osób zgłosiło się na pierwszy w historii światowy casting internetowy organizowany przez McDonald's.
04.05.2006 06:29
Od 3 kwietnia McDonald's otrzymał prawie 10000 zgłoszeń w pierwszym internetowym castingu dla klientów z całego świata. McDonald's daje im możliwość ujrzenia swojej twarzy na opakowaniach firmy, które codziennie ogląda 50 milionów ludzi w ponad 100 krajach.
Osoby, które chcą jeszcze wziąć udział w castingu, muszą do 31 maja przesłać krótką - liczącą do 100 słów - historyjkę dotyczącą tego, co lubią, oraz cyfrowe zdjęcie dopełniające historię. Historyjki i zdjęcia można przesyłać za pośrednictwem strony http://www.mcdglobalcasting.com. Strona internetowa jest dostępna w 16 językach. Wybranych zostanie maksymalnie 25 konsumentów - nowych "gwiazd" na opakowania Mc Donald's. Będą to te osoby, których historie i zdjęcia najlepiej będą odpowiadały sloganowi "I'm lovin' it", który ma wywoływać skojarzenia z inspiracją, pasją i zabawą.
Do chwili obecnej opowiadania o życiowych pasjach nadeszły z ponad 66 krajów takich jak Argentyna, Australia, Chiny, Egipt, Niemcy, Hong Kong, Izrael, Włochy, Meksyk, Rosja, Republika Południowej Afryki, Hiszpania i Wielka Brytania. Dotychczas przesłane historie opowiadają m.in. o nurkowaniu w Wenezueli, wędrowaniu w Kanadzie, surfowaniu w USA, żeglowaniu w Japonii, jeździe konno we Francji i wielu innych inspirujących zajęciach uwielbianych przez ludzi.
"Imponująca jest nie tylko ilość zgłoszeń, ale ich jakość w pierwszym miesiącu naszego castingu" - powiedziała Mary Dillon, globalny dyrektor ds. marketingu w McDonald's. - "Ten entuzjastyczny oddźwięk pokazuje, w jaki sposób kampania ta trafia do konsumentów na całym świecie i nie możemy już się doczekać, aby podzielić się wybranymi historiami z 50 milionami naszych klientów".
Kubki i torby z wizerunkami 25 "gwiazd" pojawią się w restauracjach McDonald's na całym świecie w 2007 roku.