Potencjometr - wspólna oferta RRM i Ad.pointu
4 lipca br. RRM Dom Sprzedaży Radia oraz Grupa Radiowa Ad.Point po raz pierwszy wprowadziły na rynek wspólną ofertę handlową o nazwie Potencjometr.
06.07.2006 11:47
Potencjometr został stworzony z myślą o klientach, kierujących swoje produkty do ludzi młodych. W skład pakietu wchodzą: Radiostacja, sieć stacji Planeta oraz Antyradio.
„Taki zestaw stacji skierowany jest do młodych ludzi zamieszkujących duże miasta, wywodzących się z gospodarstw o wysokich dochodach. Siła Potencjometru tkwi przede wszystkim w idealnym dopasowaniu do grupy celowej 15-35 lat, miasta 100 tys.+. Wskaźnik Affinity dla tej grupy wynosi aż 393.*” – informuje Małgorzata Rafalska z RRM.
Siłą Potencjometru jest możliwość osiągnięcia wysokiego zasięgu kampanii przy atrakcyjnej cenie. Produkt ten cechuje się jednym z najniższych CPP w grupach składających się z młodych ludzi (np. wśród osób w wieku 15 – 35 lat, zamieszkujących miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców wynosi tylko 587,84 zł**).
30-sekundowy spot w pakiecie kosztuje 2 tys. zł netto (dla porównania w samej Radiostacji za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 850 zł netto).
Dzięki połączeniu trzech rozgłośni młodzieżowych, Potencjometr jest słyszalny w 14 największych miastach. Każdego dnia rozgłośni wchodzących w skład pakietu słucha blisko 1 mln 100 tys. młodych ludzi.*
Wyłączność na sprzedaż Potencjometr posiadają RRM Dom Sprzedaży Radia oraz CR Media Consulting S.A..
- źródło: Radio Track SMG/KRC, 03-05 2006* źródło: Radio Track SMG/KRC, 03-05 2006, średni rating 06:00-24:00** źródło: Radio Track SMG/KRC, zasięg dzienny, estymacja na populację