Polscy biznesmeni krytycznie o swoich firmach
Polscy przedsiębiorcy krytycznie oceniają swoje
firmy - wynika z badań Polskiej Konfederacji Pracodawców
Prywatnych (PKPP). Przyczyn słabej kondycji upatrują najczęściej
w małych szansach rynkowych swoich produktów.
Mniej niż połowa (45%) właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje chęć rozwoju swojej firmy. Ponad połowa (55%) nie zgłasza takiego zamiaru.
Przedsiębiorcy, którzy nie widzą możliwości rozwoju swoich firm, dość nisko postrzegają swój produkt. Często nie widzą potrzeby dalszego rozwoju, a jeśli tego chcą, nie mają na to środków - powiedział ekspert Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych, Jeremi Mordasewicz. Dopiero na czwartym miejscu jako barierę rozwoju przedsiębiorcy wymieniali dekoniunkturę gospodarczą.
W opinii Mordasewicza, z danych Konfederacji wynika, że sytuacja małych i średnich firm nie jest taka zła. (and)