PolskaPoczta Polska odnalazła urnę z prochami zmarłej Polki

Poczta Polska odnalazła urnę z prochami zmarłej Polki

Poczta Polska odnalazła przesyłkę, w której była urna z prochami Polki zmarłej w Niemczech. Jak wynika z oświadczenia Poczty, przekazanego WP, zawinił nadawca, który wysłał przesyłkę na zły adres. O sytuacji została już poinformowana rodzina zmarłej. Według Radia Zet urna ma być dostarczona we właściwe miejsce jeszcze dzisiaj.

Poczta Polska odnalazła urnę z prochami zmarłej Polki
Źródło zdjęć: © Poczta Polska

22.06.2015 | aktual.: 22.06.2015 19:27

W ostatnich dniach media obiegła informacja, że Poczta Polska szuka nadanej w Niemczech przesyłki zawierającej urnę z prochami. Tymczasem okazało się, że Poczta dostarczyła przesyłkę z urną na czas, lecz firma pogrzebowa nadała ją na błędny adres.

"Rzekomo zaginiona przesyłka z prochami zmarłego za granicą Polaka odnalazła się dziś po kilku dniach poszukiwań. Poczta Polska doręczyła ją na czas - czyli już 12 czerwca - na adres podany przez nadawcę, który wysłał ją w inne miejsce niż powinien. Przesyłka znajdowała się u omyłkowego odbiorcy, ponieważ została na niego zaadresowana. Nadawcą była zagraniczna firma zajmująca się kremacją zwłok" - napisano w przesłanym WP oświadczeniu Poczty Polskiej.

- Poczta Polska skutecznie doręczyła przesyłkę. Poinformowaliśmy już rodzinę o tej sytuacji. Trudności ze zlokalizowaniem przesyłki wynikały z faktu, że szukaliśmy jej pod innym adresem niż faktycznie została doręczona. Dzięki takiemu finałowi możemy uznać tę sprawę za wyjaśnioną - powiedział Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Przesunięto pogrzeb

Informację o prawdopodobnie zagubionej przez Pocztę Polską przesyłce media podały w piątek. Przesyłka zawierająca urnę z prochami zmarłej w Niemczech Polki miała trafić na Śląsk, jednak nigdy tam nie dotarła. Rodzina nie mogła więc pochować zmarłej.

- Trwa wewnętrzne postępowanie wyjaśniające. Rozmawiamy z pracownikami, analizujemy zapisy z monitoringu, sprawdzamy dokumentację przesyłki, aby jak najszybciej wyjaśnić sytuację - tłumaczył rzecznik firmy Zbigniew Baranowski.

Informowano też, że Poczta Polska jest gotowa ponieść dodatkowe koszty związane z przeniesieniem daty pogrzebu zmarłej kobiety.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (46)