"Plecione weekendy" - rusza nowa kampania Heyah

Z początkiem lipca rozpoczyna się nowa kampania Heyah komunikująca specjalną, wakacyjną ofertę marki 'Plecione weekendy'.

04.07.2006 | aktual.: 04.07.2006 07:52

Celem kampanii jest poinformowanie przyszłych użytkowników Heyah o specjalnej ofercie, dzięki której będą mogli korzystać w letnie weekendy z darmowych połączeń do Heyah. W Plecionych weekendach, nowi użytkownicy, którzy w lipcu (3-31.07) aktywują kartę SIM Heyah i w ciągu trzech dni od aktywacji doładują jednorazowo konto kwotą 50 złotych, otrzymują w każdy weekend 8 darmowych godzin na rozmowy z innymi użytkownikami Heyah. Heyah pamięta również o swoich obecnych użytkownikach – przy doładowaniu jednorazowym 50 złotych otrzymają pakiet 200 darmowych minut wymiennych na 12 000 SMSów.

Kreacja nawiązuje stylistyką do sielankowych filmów z lat 60-tych, w których panuje weekendowa beztroska typowa dla wypoczynku nad rzeką oraz na nadmorskiej plaży. Spoty TV, które sprawiają wrażenie filmów znalezionych w archiwum, przypominają paradokumenty z dawnych lat, w których narrator filmowy - Mirosław Utta, charakterystycznym głosem relacjonuje przedstawione w filmach sytuacje. Widzowie obejrzą jedyną w swoim rodzaju kronikę, w której młodzi ludzie zostali umieszczeni w nieistniejącym, aczkolwiek mającym sprawiać wrażenie jak najbardziej realistycznego, świecie wikliny. Kostiumy aktorów, deski surfingowe, okulary a nawet motor zostały wyplecione z wikliny. Kreacja wykorzystuje dwuznaczność słowa „pleciemy”. W ten oryginalny sposób Heyah nawiązuje do swojej najnowszej oferty, w której „W soboty i niedziele plecie się za darmo".

Spoty prezentujące ofertę „W soboty i niedziele pleciemy za darmo” można obejrzeć jod 3 lipca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7) oraz stacjach tematycznych (MTV, VIVA, AXN, Extreme Sports, Ale Kino, TVN Turbo). W tym samym czasie rozpocznie się kampania w prasie. Obejmie ona dzienniki ogólnopolskie i lokalne, dodatki do dzienników, a także tygodniki, dwutygodniki (m.in.: motoryzacyjne, sportowe, komputerowe, młodzieżowe) i wydawnictwa bezpłatne rozdawane w miejscowościach wypoczynkowych. W radiu oferta prezentowana będzie w RMF FM, Radiostacji, radiu ZET, sieci ESKA oraz wybranych stacjach lokalnych (Planeta). Outdoor to duże formy oraz ciekawe formy ambientowe. Komunikacja oferty będzie wsparta również kampanią w Internecie oraz działaniami BTL.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine, agencji S4 i domu mediowego Optimum Media OMD.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)