Piotr Fronczewski twarzą Getin Bank

4 maja ruszyła nowa kampania telewizyjna Getin Banku. Towarzyszy jej wprowadzenie nowego claimu reklamowego "Getin Bank - wystarczy wejść".

08.05.2007 07:10

Kampania ma charakter sprzedażowy, ale zawiera także elementy wizerunkowe. Twarzą Getin Banku został Piotr Fronczewski. - Zdecydowaliśmy się na angaż jednego z najlepszych i najpopularniejszych polskich aktorów, bowiem wierzymy, że jego osobowość i pozytywne skojarzenia jakie budzi, przełożą się na rozpoznawalność naszej marki. – mówi Jerzy Prokopczak, dyrektor Departamentu Marketingu i PR GETIN Banku.

W pierwszym spocie Piotr Fronczewski doradza sąsiadowi w sprawie założenia lokaty, w kolejnych poznawać będziemy kolejne bliskie mu osoby. - Nasze reklamy utrzymane są w spokojnej i rodzinnej atmosferze. Chcemy by były proste, tak samo jak prosta i przejrzysta jest nasza oferta - mówi Jerzy Prokopczak - Kwintesencją nowego wizerunku banku jest nowowprowadzany przez nas claim - "Wystarczy wejść" do GETIN Banku by założyć najskuteczniejszą lokatę, by szybko i sprawie otrzymać kredyt, by otrzymać kartę kredytową czy wreszcie skredytować zakup samochodu - dodaje.

Pierwszy etap kampanii będzie widoczny w mediach do przez cały maj i obejmować będzie spoty telewizyjne, radio, Internet oraz outdoor. Dodatkowym wsparciem będą materiały BTL, eksponowane w oddziałach GETIN Banku. Przedmiotem kolejnego etapu kampanii będą kredyty gotówkowe. Forma graficzna, jak i przekaz utrzymane będą w podobnej do pierwszego spotu konwencji.

Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services, spoty telewizyjne i radiowe zaplanował dom mediowy MediaVest.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)