Pierwszy wygrany przetarg Heads Advertising
Agencja Heads Advertising, nowa marka ART FM, wygrała przetarg zorganizowany przez Totalizator Sportowy.
30.10.2006 07:10
Agencja opracowała linię kreatywną dla kampanii promującej grę liczbową Multi Lotek z wykorzystaniem nośników BTL (m.in. plakaty, ulotki, materiały dla kolektorów itp.)
- W październiku ART FM wprowadził nową markę Heads Advertising. Dotychczasowa nazwa była mocno zdominowana przez siłę marki RMF FM. ART FM był postrzegany jako agencja specjalizująca się w reklamie radiowej, niejednokrotnie nawet jako agencja, która prowadzi sprzedaż czasu antenowego naszego radia. Stwarzało to problem ze zbudowaniem indywidualnego wizerunku ART FM jako agencji full-service i zamykało możliwość konkurowania w licznych przetargach – tłumaczy decyzję Zarządu spółki Grzegorz Kamiński, Dyrektor Działu Obsługi Klienta.
Dział Promocji RMF, funkcjonujący w ramach ART FM, nadal będzie występował pod marką ART FM, natomiast zespół pracujący dla klientów nie związanych z Grupą RMF, będzie używał nazwy Heads Advertising.