Pierwsze urodziny City Young

Clear Channel Poland podsumowuje pierwszy rok sieci City Young.

27.03.2006 23:11

Clear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną - City Young, skierowaną do młodzieży.

Z nowej oferty Clear Channel Poland skorzystali: Cadbury Wedel, Coty Polska (Adidas), Masterfoods Polska (Snickers), Polkomtel (Simplus), PTC (Heyah)
, Redan (Troll), Reebok Polska, Samsung Electronics Polska, czyli te firmy dla których młody odbiorca jest szczególnie istotny.

„Z doświadczenia wiemy, że zakup lokalizacji outdoor nie jest łatwy. Należy dokonać wyboru tak, żeby z szerokiej oferty dobrać dostateczną ilość tablic w dobrych lokalizacjach i uzyskać satysfakcjonujący zasięg. W praktyce jest to niezmiernie trudne – większość dobrych nośników jest zwykle wykupiona lub zarezerwowana. Decydując się na zakup sieci City Young przejrzeliśmy dokładnie wszystkie proponowane lokalizacje. Wiedzieliśmy, że sieć stanowi unikalną ofertę, która pozwoli na zbudowanie pożądanego zasięgu wśród młodych osób w kluczowych aglomeracjach. Siła oddziaływania sieci City Young zaskoczyła nas jednak już po kilku dniach kampanii. Nie sądziliśmy, że kupując stosunkowo niewielką ilość tablic kampania będzie aż tak intensywna i zauważona przez tak wiele osób.” - mówi Michał Górnicki, Marketing Manager, Reebok Poland S.A.

W tym roku sieć City Young została doceniona także przez środowisko mediów i reklamy, otrzymując tak znaczące wyróżnienia jak: Impactor 2005, Medal Europejski oraz Media Trendy.

„Przez rok funkcjonowania sieci City Young zebraliśmy bardzo wiele pozytywnych opinii naszych klientów. Dziś wiemy, że trud i praca włożona w powstanie sieci dedykowanych przyniosła efekty – zadowolenie naszych klientów. To dla nas najważniejsze, bowiem wszelkie nowatorskie produkty tworzymy właśnie z myślą o nich“ – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Zarządu Clear Channel Poland.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)