Trwa ładowanie...
d37lpzg
maestro
18-01-2008 08:00

Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro


Ruszyła kampania 'Instrukcje' przygotowana przez agencje McCann
Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard.

d37lpzg
d37lpzg

Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.

Kampania jest emitowana w stacjach TV (TVP, TVN, TV4, TVN7) tygodnikach i miesięcznikach (m.in. Claudia, Przekrój i Elle).

Kreacje TV i printu przygotowała McCann Erickson, całą kampanię zaplanował Universal McCann.

Autorami kampanii są:
Copywriter: Kasia Kotowska
Art. Director: Grzegorz Kluczykowski
Strategia: Piotr Łukasiewicz
Client Service: Agnieszka Zarzycka, Agnieszka Konopka.

d37lpzg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d37lpzg
Więcej tematów