Pierwsza w Polsce kampania kart Maestro
Ruszyła kampania 'Instrukcje' przygotowana przez agencje McCann
Erickson i Universal McCann dla organizacji MasterCard.
18.01.2008 08:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Celem kampanii jest uświadomienie konsumentom, że karta Maestro służy do płacenia za zakupy, a nie tylko pobierania gotówki z bankomatów. Jest to pierwsza kampania Maestro w Polsce.
Kampania jest emitowana w stacjach TV (TVP, TVN, TV4, TVN7) tygodnikach i miesięcznikach (m.in. Claudia, Przekrój i Elle).
Kreacje TV i printu przygotowała McCann Erickson, całą kampanię zaplanował Universal McCann.
Autorami kampanii są:
Copywriter: Kasia Kotowska
Art. Director: Grzegorz Kluczykowski
Strategia: Piotr Łukasiewicz
Client Service: Agnieszka Zarzycka, Agnieszka Konopka.