Pierwsza polska agencja członkiem Event Marketing Institute


EM Lab, agencja Marketingu Doświadczeń przystąpiła do
międzynarodowej organizacji Event Marketing Institute (EMI).

08.11.2007 08:01

Event Marketing Institute to amerykańska organizacja skupiająca klientów oraz agencje mająca na celu rozwijanie marketingu eventowego jako ważnego narzędzia w tworzeniu strategii komunikacji marki. Celem EMI jest zarówno rozwój wagi strategii jak i pomiaru efektów w tym kanale komunikacji.

"Dzięki wszechstronnej edukacji, szkoleniom, badaniom i analizie wschodzących trendów oraz insightów marketingu eventowego, EMI pomaga nam w konfrontacji z wyzwaniami stawianymi przez rynek. Członkowstwo w organizacji pozwala nam również skuteczniej wykorzystać "żywy" marketing do osiągnięcia mierzalnych rezultatów naszych działań." - powiedział Julian Kozankiewicz - partner zarządzający EM Lab.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)