PIA promuje Spacer Różowej Wstążki
Polonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię społeczną Avonu
zachęcającą do wzięcia udziału w "Spacerze Różowej Wstążki".
07.05.2008 08:00
Kampania ma na celu nagłośnienie idei uczestnictwa w "Spacerze Różowej Wstążki", który po raz pierwszy w Polsce, w ramach obchodów jubileuszu 10-lecia Wielkiej Kampanii Życia, organizuje firma Avon. "Spacer Różowej Wstążki" to plenerowe wydarzenie wzorowane na światowych imprezach z cyklu Avon Walk, podczas którego zbierane będą fundusze na działalność profilaktyczną Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.
- Dzięki wykorzystaniu maksymalnego zasięgu, jaki daje komunikacja indoorowa w sieciach PIA, udało nam się zaplanować blisko 6,5 miliona faktycznych kontaktów z przekazem. Brak zappingu, clutteru oraz czynności rozpraszających uwagę z pewnością przełoży się na wysoką zapamiętywalność komunikatu. Jego forma, czas, miejsce i sposób podania mają natomiast wywołać szeroki odzew społeczeństwa - mówi Andrzej Trojanek, account manager w Polonia Indoor Advertising.
Kampania będzie realizowana przy wykorzystaniu nośników ADBoard (format A3) zlokalizowanych w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Na plakatach znajdują się informacje zachęcające do wzięcia udziału w warszawskim "Spacerze Różowej Wstążki", który odbędzie się 31 maja o godzinie 11:00 na Rynku Starego Miasta.