Trwa ładowanie...
d1pdpr6
PIA
07-05-2008 08:00

PIA promuje Spacer Różowej Wstążki


Polonia Indoor Advertising (PIA) realizuje kampanię społeczną Avonu
zachęcającą do wzięcia udziału w "Spacerze Różowej Wstążki".

d1pdpr6
d1pdpr6

Kampania ma na celu nagłośnienie idei uczestnictwa w "Spacerze Różowej Wstążki", który po raz pierwszy w Polsce, w ramach obchodów jubileuszu 10-lecia Wielkiej Kampanii Życia, organizuje firma Avon. "Spacer Różowej Wstążki" to plenerowe wydarzenie wzorowane na światowych imprezach z cyklu Avon Walk, podczas którego zbierane będą fundusze na działalność profilaktyczną Wielkiej Kampanii Życia Avon Kontra Rak Piersi.

- Dzięki wykorzystaniu maksymalnego zasięgu, jaki daje komunikacja indoorowa w sieciach PIA, udało nam się zaplanować blisko 6,5 miliona faktycznych kontaktów z przekazem. Brak zappingu, clutteru oraz czynności rozpraszających uwagę z pewnością przełoży się na wysoką zapamiętywalność komunikatu. Jego forma, czas, miejsce i sposób podania mają natomiast wywołać szeroki odzew społeczeństwa - mówi Andrzej Trojanek, account manager w Polonia Indoor Advertising.

Kampania będzie realizowana przy wykorzystaniu nośników ADBoard (format A3) zlokalizowanych w restauracjach, kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki w największych polskich miastach: Bydgoszczy, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu. Na plakatach znajdują się informacje zachęcające do wzięcia udziału w warszawskim "Spacerze Różowej Wstążki", który odbędzie się 31 maja o godzinie 11:00 na Rynku Starego Miasta.

d1pdpr6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1pdpr6
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj