PGE: Dom pełen energii, świat pełen energii


Od początku czerwca pod hasłem "Dom pełen energii, świat pełen
energii" ruszyła kampania telewizyjna PGE Polskiej Grupy
Energetycznej S.A. Promocję przygotowała agencja Heads Advertising,
której pierwsza akcja reklamowa zrealizowana dla tego koncernu
okazała się dużym sukcesem.

06.06.2008 08:00

Hasło aktualnej kampanii "Dom pełen energii, świat pełen energii" rozwija komunikat poprzedniej akcji promocyjnej. W spotach pokazane jest już nie tylko środowisko domu, ale i miasta przez zestawienie w parach przedmiotów zasilanych energią elektryczną. Tym samym kampania podkreśla, że energia jest stale obecna w naszym życiu, zarówno bliskim otoczeniu, np. domu, jak i poza nim - w mieście. Niematerialny, nienamacalny produkt, jakim jest energia elektryczna, nabiera kształtów i wartości, kiedy prezentowane są konkretne przedmioty i miejsca.

Kreacją i produkcją spotów PGE zajęła się agencja Heads Advertising, która przygotowała dla tego koncernu kampanię reklamową przeprowadzoną na przełomie poprzedniego i obecnego roku. Za akcję pod hasłem "Dom pełen energii" agencja otrzymała Globe Silver Award - Intermedia Globes 2008 w kategorii reklama TV oraz statuetkę Brązowej Idei w kategorii Usługi/Outdoor.

Aktualne spoty reklamowe będą emitowane w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Ale kino, National Geographic, Canal +, Canal+Sport, Hallmark, Kino Polska i Zone Europa. Uzupełnieniem akcji będzie kampania w internecie.. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się Media Planning Group.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)