Pepsi: stwórz drużynę, zagraj z Ebim


Pepsi przeprowadzi przed rozpoczęciem i w trakcie mistrzostw Europy
w piłce nożnej internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim",
którego zwycięzcy rozegrają pokazowy mecz z udziałem Euzebiusza
Smolarka. Rozpoczynającą się na początku maja akcję będzie wspierać
kampania reklamowa.

1 maja na stronie pepsi.pl rozpocznie się internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim". Do 18 czerwca internauci będą mogli tworzyć w tym portalu wirtualne drużyny piłkarskie i tworzyć ich ciekawe profile zawierające takie elementy jak unikalne nazwy, hymny lub okrzyki, a także zdjęcia lub symbole. Głównym kryterium wyboru zwycięzców wśród zarejestrowanych drużyn będzie jednak odpowiedź na zadanie im pytanie związane z piłką nożną. Do finału konkursu przejdą dwie drużyny i to z nich podczas obozu szkoleniowego w Warszawie trener wybierze zawodników, którzy w meczu finałowym zagrają w jednym zespole razem z zawodnikiem naszej reprezentacji Euzebiuszem Smolarkiem.

- Internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" to w 2008 roku najważniejszy element piłkarskiej kampanii Pepsi z wykorzystaniem wizerunku Euzebiusza Smolarka - powiedziała Aleksandra Kaszkowiak, senior brand manager Pepsi. - Młodym ludziom zainteresowanym futbolem, chcemy dostarczyć prawdziwych piłkarskich emocji i pokazać, że ich marzenia i sportowe ambicje mają szansę na realizację - dodała.

Od 1 maja konkurs weprze kampania promocyjna. I tak hasło "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" pojawi się obok wizerunku piłkarza na etykietach butelek Pepsi, na materiałach POS i nośnikach reklamy zewnętrznej (bilboardach i citylightach w 8 miastach Polski). Komunikację wspierać będzie spot telewizyjny emitowany w stacjach: Polsat, TVN, Polsat Sport, Polsat 2, TVN 7, TV 4, Discovery oraz 4Fun TV. Natomiast w internecie, głównie na portalach społecznościowych, planowana jest od 5 maja kampania banerowa i kontekstowa.

W ramach promocji Pepsi Ebi Smolarek dwukrotnie pojawi się w Polsce. Planowane są spotkania piłkarza z mediami i kibicami, a także mecz pokazowy z udziałem zwycięzców promocji Pepsi i Piłkarskiej Reprezentacji Dziennikarzy.

Spot promocyjny z udziałem Ebiego Smolarka przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada agencja Digital One, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Prowadzenie biura prasowego i działania PR, Pepsi powierzyła agencji ComPress.

Wybrane dla Ciebie
Ukraina o działaniach Rosji. Zaatakowali bombą kierowaną nowego typu
Ukraina o działaniach Rosji. Zaatakowali bombą kierowaną nowego typu
Wypadek w Warszawie. Dachował samochód ambasady Rosji
Wypadek w Warszawie. Dachował samochód ambasady Rosji
Tunel między Rosją i USA. Ma być dwa razy dłuższy od Eurotunelu
Tunel między Rosją i USA. Ma być dwa razy dłuższy od Eurotunelu
"Drugi Sybir". Rosja pokazała plan po zajęciu Ukrainy
"Drugi Sybir". Rosja pokazała plan po zajęciu Ukrainy
Miliony protestujących w USA. Trump odpowiedział
Miliony protestujących w USA. Trump odpowiedział
Nie żyje Sam Rivers. Muzyk miał 48 lat
Nie żyje Sam Rivers. Muzyk miał 48 lat
Do Gdańska zawinął kontenerowiec z Chin. Przypłynął trasą przez Arktykę
Do Gdańska zawinął kontenerowiec z Chin. Przypłynął trasą przez Arktykę
Doroczne liczenie katolików. Sprawdzą, ile osób chodzi do kościoła
Doroczne liczenie katolików. Sprawdzą, ile osób chodzi do kościoła
Netanjahu zapowiada start w kolejnych wyborach. "Wygram"
Netanjahu zapowiada start w kolejnych wyborach. "Wygram"
Ruchome tablice rejestracyjne. Policjanci odkryli zuchwały mechanizm
Ruchome tablice rejestracyjne. Policjanci odkryli zuchwały mechanizm
Pełna okupacja Ukrainy? Rosja potrzebowałaby 103 lata
Pełna okupacja Ukrainy? Rosja potrzebowałaby 103 lata
"Pokazywali zdjęcia trupów". Szokujące sceny w rosyjskiej szkole
"Pokazywali zdjęcia trupów". Szokujące sceny w rosyjskiej szkole