Pepsi: stwórz drużynę, zagraj z Ebim
Pepsi przeprowadzi przed rozpoczęciem i w trakcie mistrzostw Europy
w piłce nożnej internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim",
którego zwycięzcy rozegrają pokazowy mecz z udziałem Euzebiusza
Smolarka. Rozpoczynającą się na początku maja akcję będzie wspierać
kampania reklamowa.
24.04.2008 08:00
1 maja na stronie pepsi.pl rozpocznie się internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim". Do 18 czerwca internauci będą mogli tworzyć w tym portalu wirtualne drużyny piłkarskie i tworzyć ich ciekawe profile zawierające takie elementy jak unikalne nazwy, hymny lub okrzyki, a także zdjęcia lub symbole. Głównym kryterium wyboru zwycięzców wśród zarejestrowanych drużyn będzie jednak odpowiedź na zadanie im pytanie związane z piłką nożną. Do finału konkursu przejdą dwie drużyny i to z nich podczas obozu szkoleniowego w Warszawie trener wybierze zawodników, którzy w meczu finałowym zagrają w jednym zespole razem z zawodnikiem naszej reprezentacji Euzebiuszem Smolarkiem.
- Internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" to w 2008 roku najważniejszy element piłkarskiej kampanii Pepsi z wykorzystaniem wizerunku Euzebiusza Smolarka - powiedziała Aleksandra Kaszkowiak, senior brand manager Pepsi. - Młodym ludziom zainteresowanym futbolem, chcemy dostarczyć prawdziwych piłkarskich emocji i pokazać, że ich marzenia i sportowe ambicje mają szansę na realizację - dodała.
Od 1 maja konkurs weprze kampania promocyjna. I tak hasło "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" pojawi się obok wizerunku piłkarza na etykietach butelek Pepsi, na materiałach POS i nośnikach reklamy zewnętrznej (bilboardach i citylightach w 8 miastach Polski). Komunikację wspierać będzie spot telewizyjny emitowany w stacjach: Polsat, TVN, Polsat Sport, Polsat 2, TVN 7, TV 4, Discovery oraz 4Fun TV. Natomiast w internecie, głównie na portalach społecznościowych, planowana jest od 5 maja kampania banerowa i kontekstowa.
W ramach promocji Pepsi Ebi Smolarek dwukrotnie pojawi się w Polsce. Planowane są spotkania piłkarza z mediami i kibicami, a także mecz pokazowy z udziałem zwycięzców promocji Pepsi i Piłkarskiej Reprezentacji Dziennikarzy.
Spot promocyjny z udziałem Ebiego Smolarka przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiada agencja Digital One, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Prowadzenie biura prasowego i działania PR, Pepsi powierzyła agencji ComPress.