Już nie tylko pełzają. Nowy trend rośnie w siłę
Centra handlowe, Lidl, Biedronka - to właśnie tutaj rozwija się nowy trend tiktokowy. Młodzi ludzie tłumnie pełzają po powierzchniach sklepowych, a cała akcja trafia w formie nagrania do mediów społecznościowych. Teraz obok pełzania pojawiła się nowa aktywność - leżenie w lodówkach.
Już nie tylko pełzają, wzbudzając co najmniej zaciekawienie wśród klientów sklepów. Młodzi tiktokowcy poszli krok dalej i urozmaicają swój "pokaz" kolejnymi wyczynami. Tym razem zatrzymują się przy sklepowych lodówkach, by następnie dosłownie wślizgnąć się do środka i chwilę w nich poleżeć. Nagrania z takich akcji krążą po TikToku, ciesząc się tam ogromną popularnością.
Trend się rozwija
Moda na pełzanie rozwinęła się pod koniec ubiegłego roku. W grudniu w mediach społecznościowych zaczęły licznie pojawiać się nagrania przedstawiające tłumy osób pełzających przez centra handlowe. W jakim celu? Na to pytanie do dziś trudno o odpowiedź.
Z biegiem czasu młodzi "pełzacze" zaczęli poszerzać swoją działalność, czołgając się już nie tylko w galeriach handlowych, ale i w sklepach typu Lidl czy Biedronka. Co więcej, samo pełzanie po podłodze również stało się niewystarczające i zaczęto wchodzić do sklepowych lodówek, by tam po prostu poleżeć.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Internauci podzieleni
Niecodzienny trend podzielił internautów. Jedni są zachwyceni taką formą rozrywki. "Marzenie ich spotkać" - komentuje jedna z obserwatorek TikToka. "Kocham naszą generację" - chwali kolejna osoba. Ale nie brakuje też krytycznych głosów, które nie okazują zrozumienia dla takiego zachowania, nazywając je "żałosnym".