Pako Lorente z kampanią "Pewni Ciebie"

Marka Pako Lorente, oferująca wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, zaskakuje ponownie pomysłem na komunikację. Jej team kreatywny przy tworzeniu kampanii "Pewni Ciebie" - promującej najnowszą kolekcję – wykorzystał narzędzia… sztucznej inteligencji.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Pako Lorente to polska marka od lat słynąca z bogatej oferty odzieży i dodatków dla mężczyzn. W kolekcjach marki klienci znajdą wysokiej jakości garnitury, koszule oraz dopełnienie stylizacji w postaci jakościowych akcesoriów. Każdy mężczyzna odnajdzie w Pako Lorente idealny zestaw na każdą okazję – biznesową, casualową, czy specjalną okazję. Marka oferuje też linię klasycznych i nowoczesnych garniturów ślubnych.

Pako Lorente od kilku sezonów wybiera nieszablonowe sposoby na komunikację. W poprzednich sezonach mogliśmy obserwować rozwój Klubu Kultur i wybór ambasadorów spośród klientów marki. W tym sezonie team kreatywny postanowił wykorzystać do kampanii możliwości jakie daje sztuczna inteligencja.

"Zastosowanie w kampanii promującej kolekcję na sezon jesień-zima 2023 grafik stworzonych przez sztuczną inteligencję to przełom i nowy kierunek w tworzeniu koncepcji kreatywnych"- mówi Natalia Eljaszuk, head of visual communication Pako Lorente. "Wygenerowane z wykorzystaniem AI obrazy najnowszej kampanii łączą pracę ludzką w postaci fotosów z narzędziem sztucznej inteligencji, dzięki której powstały tła" – dodaje.

[1/2] Źródło zdjęć: materiały partnera |

W kampanii wykorzystano motyw metra. Nawiązano po pierwsze do zasięgu i łączenia lokalizacji, Metro łączy różne przystanki, a produkty marki dostępne są w wielu miejscach. Sama firma utrzymuje też silne relacje ze swoimi klientami angażując ich do tworzenia świata marki. Po drugie nawiązano do wygody i funkcjonalności tego środka transportu. Tak jak metro oferuje łatwość podróżowania, marka zapewnia wygodę w korzystaniu z oferty i lekkość w tworzeniu codziennych stylizacji. Ponadto metro daje pewność swoim użytkownikom, tak jak marka jest pewna swoich klientów.

© materiały partnera

"Hasło kampanii w tym sezonie to "Pewni Ciebie". Jesteśmy jako marka pewni, że nasi klienci są gotowi na wyzwania, jakie czekają na nich w życiu prywatnym i zawodowym oraz że każdy z nich poradzi sobie z nimi doskonale osiągając kolejne sukcesy. Poza tym jesteśmy też pewni, że będą zawsze wyglądać świetnie opuszczając salon Pako Lorente" – mówi Rafał Chrapkowicz, prezes Pako Lorente.

Hasło kampanii jest też zapowiedzią nowych działań i komunikacji marketingowej skupiającej się na kliencie i jego potrzebach, dlatego będzie od tego sezonu głównym claimem marki, która planuje wdrożenie długofalowej strategii skoncentrowanej na kliencie właśnie.

To pierwsza kampania wśród marek odzieży dla mężczyzn, w której wykorzystano narzędzia sztucznej inteligencji. Dodatkowo motyw metra świadczy o kreatywnym i unikatowym podejściu oraz zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.

Jeśli zaś chodzi o samą kolekcję, to znalazły się niej w tym sezonie płaszcze i kurtki, które są jednym z głównych elementów. Odrobinę luźniejsze niż dotychczas fasony sprawiają, że są zarówno stylowe, jak i wygodne. Dominują kolory szarości, granatu i brązu, które nadają ubraniom eleganckiego i klasycznego wyglądu. W tym sezonie kolekcja wzbogacona została o duży wybór pikowanych i zawsze modnych puchowych kurtek.

© materiały partnera

Nieodzownym elementem kolekcji na sezon jesienno-zimowy są swetry wykonane z wełny, bawełny i kaszmiru zapewniając ciepło i wygodę. Występują w kontrastowych kolorach lub z ciekawymi wzorami. Wśród spodni dominują zwężane nogawki wykonane z tkanin w stonowanych kolorach.

© materiały partnera

Garnitury są istotnym elementem garderoby łącząc elegancję z wygodą. Ich luźniejsza interpretacja nadaje bardziej casualowego, ale jednocześnie eleganckiego looku. Kolorystyka najmodniejsza w tym sezonie, czyli szarości, granaty, brązy i zielenie pasujące do formalnych, jak i codziennych stylizacji. Garnitury uszyte z grubszych i cieplejszych tkanin, takich jak wełna i jej mieszanki pozwalają na ich komfortowe noszenie nawet w chłodne dni.

© materiały partnera

W kolekcji znajduje się również wiele dodatków, które dopełniają męski styl. Czapki, szalikirękawiczki wykonane ze skóry lub wełny dodają charakteru i stylu. Buty są także funkcjonalne i wygodne, z dominacją klasycznych fasonów takich jak półbuty i sztyblety.

Efekty wyjątkowej kampanii oraz najnowszą ofertę na ten sezon znaleźć można na stronie www.pakolorente.com

Materiał sponsorowany przez Pako Lorente
Wybrane dla Ciebie
"Prezydent chce rozhuśtać łódkę". Żurek krytykuje plany Nawrockiego
"Prezydent chce rozhuśtać łódkę". Żurek krytykuje plany Nawrockiego
Ciała trzech osób w domu. Trwają poszukiwania 25-latka
Ciała trzech osób w domu. Trwają poszukiwania 25-latka
Dramat w lesie. Psy rzuciły się na grzybiarza, jest w stanie krytycznym
Dramat w lesie. Psy rzuciły się na grzybiarza, jest w stanie krytycznym
NATO i UE wspólnie budują „mur dronowy”
NATO i UE wspólnie budują „mur dronowy”
Tusk świętuje dwulecie. Wzywa Polaków z zagranicy do powrotu
Tusk świętuje dwulecie. Wzywa Polaków z zagranicy do powrotu
Koalicja traci wyborców. Niemal co czwarty zagłosowałby inaczej
Koalicja traci wyborców. Niemal co czwarty zagłosowałby inaczej
65-latek oblał partnerkę benzyną. Jest w rękach policji
65-latek oblał partnerkę benzyną. Jest w rękach policji
Trump grozi Hiszpanii cłami. "Jestem bardzo niezadowolony"
Trump grozi Hiszpanii cłami. "Jestem bardzo niezadowolony"
Chiny odgrażają się USA. "Natychmiastowe naprawienie błędów"
Chiny odgrażają się USA. "Natychmiastowe naprawienie błędów"
Nocne kolejki do filharmonii. Chcą dostać się na Konkurs Chopinowski
Nocne kolejki do filharmonii. Chcą dostać się na Konkurs Chopinowski
Co rośnie najbardziej? Kilkanaście procent tylko jeden produkt
Co rośnie najbardziej? Kilkanaście procent tylko jeden produkt
Stan nadzwyczajny w Los Angeles. Odpowiedź na obławy na imigrantów
Stan nadzwyczajny w Los Angeles. Odpowiedź na obławy na imigrantów