OS3 multimedia wycofuje OS3 kids

Yoof - skład marketingu młodzieżowego pozyskał OS3 kids, dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w marketing dziecięcym.

28.11.2006 07:10

Tym samym agencja OS3 multimedia zostaje udziałowcem w Yoof-ie.

„Pozyskanie działu OS3 kids przez Yoof-a ma znaczenie strategiczne dla naszej agencji” – mówi Tomek Grzybowski, Partner Zarządzający Mothership, w strukturach którego znajduje się Yoof. „Zdobycie partnera z tak dużym doświadczeniem znacznie wzmocni nasze umiejętności w zakresie kluczowych kompetencji on-line. Możliwość nawiązania współpracy z Klientami OS3 kids jest kamieniem milowym w dalszym rozwoju agencji. Wiemy, że Internet to ulubione medium młodych, dlatego duże znaczenie miała dla nas kooperacja z firmą nie tylko znającą ten kanał komunikacji, lecz także mającą doświadczenie w pracy z tak specyficzną i wymagającą grupą docelową, jak dzieci i młodzież” – dodaje Tomek Grzybowski.

Dzięki połączeniu poszerzy się grupa docelowa Yoof-a, który do tej pory skupiony był przede wszystkim na młodzieży. Zakres kompetencji będzie obejmował także komunikację skierowaną do dzieci, w czym specjalistą na polu internetowym jest OS3 kids. OS3 multimedia staje się nie tylko partnerem, lecz także udziałowcem Yoof.

„Obsługując marki dziecięce widzimy potrzebę zintegrowania działań marketingowych skierowanych do dzieci. Z tego względu podjęliśmy decyzję o połączeniu kompetencji naszego działu OS3 kids w zakresie interaktywnego marketingu dziecięcego z wiedzą agencji zajmującej się marketingiem off-line. Z decyzji tej skorzystają głównie nasi obecni i przyszli klienci, którzy będą mogli liczyć na szerszy wachlarz usług” – mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. Za budowanie struktur i rozwój (Head of Squad) agencji Yoof odpowiedzialna została Marta Godlewska, która dotychczas kierowała departamentem OS3 kids. Podstawowym zadaniem Marty na najbliższe miesiące będzie budowanie składu Yoof-a, realizacja przyjętego planu rozwoju agencji oraz integracja grupy Mothership z zespołem OS3 przy realizacji wspólnych projektów internetowych.

„Widzę ogromny potencjał w podobnym podejściu współpracujących od tej chwili firm, bazującym na badaniach czy twórczym wykorzystaniu nurtu User Generated Content,. To możliwość wymiany doświadczeń dotyczących skutecznych narzędzi, sposobu dotarcia do dzieci i młodzieży w Internecie i aktywne wsparcie w pozyskiwaniu klientów” – mówi Marta Godlewska.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)