Trwa ładowanie...
d3bi9kg
08-02-2007 07:08

Ogromne zyski za finał MŚ w piłce ręcznej

2,57 mln zł uzyskały firmy tylko podczas finałowego meczu Polska-Niemcy 4 lutego na antenie Polsat.

d3bi9kg
d3bi9kg

Łączną wartość wszystkich marek wyeksponowanych na polskich zawodnikach oszacowano na 2,57 mln zł – informuje Media Sport.

Największą wartość osiągnęła marka Takt – 917 tys. zł, którą eksponowano 114 razy. Potem Liqui Moly – 522,9 tys. zł, Hummel – 354 tys. zł, Luk – 329,8 tys. zł, Grundfos i Bwin.com – 217,2 tys. zł oraz Vive – 8 tys. zł.

d3bi9kg
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bi9kg
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj