Ofensywa reklamowa biura podróży TUI
Pod hasłem 'Czas wybrać gdzie się wybrać' rozpoczęła się w styczniu kampania marki TUI promującą nową ofertę wycieczek na Lato 2007.
18.01.2007 07:10
Działania w ramach kampanii reklamowej zaplanowane zostały na okres styczeń-marzec 2007 roku.
- Mają one na celu nie tylko wzbudzenie zainteresowania szeroką i różnorodną ofertą TUI i poinformowanie o licznych nowościach, ale mają również zwracać uwagę na specjalne rabaty dla wcześnie rezerwujących, obowiązujące do 14 lutego – informuje Ewelina Gawlik z TUI Polska.
Kampania „Czas wybrać gdzie się wybrać” obejmie reklamę prasową m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Polityka, Newsweek, Przekroj, Viva, Voyageoraz reklamę w Internecie (m.in. Onet i WP), jak również akcję mailingową i materiały POS, które zostały umieszczone w biurach podróży TUI.
Za przygotowanie i realizację kreacji dla marki TUI odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint. Przy zakupie mediów dla kampanii TUI współpracuje z domem mediowym Brand Connection.