Nowy miesięcznik dla kobiet

'M jak mama' - to tytuł nowego miesięcznika wprowadzanego przez Wydawnictwo Murator.

14.02.2007 | aktual.: 24.01.2018 13:51

Pismo zadebiutuje na rynku 21 lutego. Obok „Zdrowia” i katalogu „Dziecko, zakupy i my”, „M jak mama” jest kolejnym produktem Wydawnictwa o tematyce zdrowotnej, skierowanym do kobiet.

„„M jak mama” to pismo dla kobiet, w którym kobieta jest podmiotem, a nie dodatkiem do dziecka. Jest to element, który odróżnia nasz magazyn od pism parentingowych” – podkreśla Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator.

Pismo ma podtytuł „Poradnik kobiet w ciąży”. Jest adresowane do kobiet w ciąży (od poczęcia do porodu)
, w połogu, mam maluchów 0-3 miesięcy. Jego odbiorcami są osoby z wykształcenie średnim i wyższym, mieszkanki dużych i średnich miast. „M jak mama” to również magazyn dla osób starających się o dziecko.

W „M jak mama” znajdują się informacje dotyczące każdej dziedziny życia kobiety w ciąży i w pierwszych miesiącach po porodzie. Pismo pomaga zrozumieć zmiany zachodzące w ciele i psychice kobiety oczekującej dziecka, dodaje otuchy, uspokaja. Podpowiada, jak wyglądać pięknie, dobrze się odżywiać, dbać o formę fizyczną i psychiczną. Porusza tematy ciąży z problemami, możliwości współczesnej medycyny, problemów partnerskich, samotnego macierzyństwa, zawiera aspekty prawne. Prezentuje produkty, które mają poprawić komfort życia ciężarnej: od kosmetycznych i odzieżowych po wyposażenie wnętrz - podano w komunikacie.

Obok tekstów typowo poradniczych w „M jak mama” pojawią się reportaże, portrety znanych mam, sondy, wywiady, zwierzenia czytelniczek. Magazyn chce będzie wyjaśniać, podpowiadać, radzić i odpowiadać na pytania czytelników, ale również chce dać im możliwość wypowiedzenia się – na łamach pisma i na forum dyskusyjnym w internecie.

Nad zawartością merytoryczną pisma czuwa rada programowa złożona z specjalistów z całej Polski: ginekologów, położników, endokrynologów, psychologów, neonatologów, dietetyków, położnych itd.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania w mediach. Od 20 do 25 lutego będą ukazywały się spoty telewizyjne w stacjach: Telewizja POLSAT, TVN, TVN 7, TV4, TVN Style, Discovery, Tele 5 oraz kanałach At Media. Reklama prasowa pojawi się w magazynach "M jak Mieszkanie", "Murator", "Zdrowie", "Zbuduj Dom", "Podróże" i "Dobre Wnętrze" oraz w prasie branżowej. Promocja w internecie obejmuje serwisy. http://www.poradnikzdrowie.pl/, http://www.muratordom.pl/ oraz http://www.podroze.pl/.W gabinetach lekarskich, szkołach rodzenia, przychodniach ginekologicznych i oddziałach patologii ciąży na terenie całej Polski zostaną rozwieszone plakaty.

Kreację telewizyjną przygotowała firma Adah Advertising, media zaplanował dom mediowy MindShare oraz Dział Marketingu Pism Kobiecych Wydawnictwa Murator.

Tytuł: „M jak mama”Podtytuł: Poradnik dla kobiet w ciążyRedaktor naczelny: Iza RadeckaCzęstotliwość ukazywania się: miesięcznikNakład: 80 tys. egz.Format: 210 x 280 mmObjętość: 96+4Cena: 2,99 zł

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)