Nowa struktura biura reklamy TVP
Wczoraj zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził nową strukturę biura
reklamy TVP. Zmiana organizacji jednostki ma wpłynąć na
usprawnienie kontaktów z jej klientami i partnerami przyspieszając
równocześnie działanie biura.
Zmieniona została polityka zarządzania jednostką. W nowej strukturze nie ma już stanowisk: zastępcy dyrektora biura reklamy ds. marketingu i rozwoju biznesu oraz zastępcy dyrektora biura reklamy ds. ekonomiczno-finansowych.
Kompetencje pionu marketingu zostały podzielone między zespoły: ds. analiz i strategii handlowej oraz ds. projektów multimedialnych, które będą podlegały dyrektorowi biura, oraz zespół ds. wsparcia sprzedaży, za który odpowiadać będzie zastępca dyrektora BR ds. handlowych. Nadzór nad zespołem ds. ekonomiczno-finansowych przejmuje dyrektor biura reklamy.
Poprzez połączenie zespołu handlowego ds. sponsoringu finansowego oraz zespołu ds. kontaktów z producentami i antenami utworzony został zespół ds. sponsoringu, dzięki czemu cały sponsoring (finansowy, użyczeniowy oraz nagrodowy) znalazł się w jednych rękach - Rafała Taranowskiego, dotychczasowego szefa sespołu ds. sponsoringu finansowego.
W ramach pionu handlowego utworzone zostały nowe zespoły handlowe: ds. mediów interaktywnych (szef - Cezary Chmielewski) oraz ds. sprzedaży telegazety (szef - Bartosz Burski), a także sespół ds. obsługi realizacji kampanii (szef - Marzena Bystrzycka), dzięki któremu usprawniony zostanie proces rozliczeń kampanii.
W ramach ujednolicania kompetencji poszczególnych jednostek Telewizji Polskiej, badania rynku oraz promocja i PR, z zakresu działań biura reklamy przeniesione zostały do biura marketingu i promocji.