Nowa, mobilna strona główna WP
Wirtualna Polska wprowadziła nową stronę główną na urządzenia mobilne. Powiększono w niej zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Wyniki meczów i notowań walutowych dostępne są w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję przewijaną poziomo. Reklamodawcy zyskali również nowe formaty.
W nowej odsłonie mobilnej strony głównej WP postawiliśmy na przejrzystość i czytelność treści. Powiększyliśmy zdjęcia i wyróżniliśmy kolorystycznie część tytułów. Dzięki temu możecie szybko przeglądać stronę i łatwo przejść do sekcji tematycznych. Newsy będą rozbudowane o materiały powiązane, dzięki czemu poznacie szerszą perspektywę ważnego tematu.
- Jesienią zeszłego roku wprowadziliśmy zupełnie nową, desktopową stronę główną WP i od razu podjęliśmy pracę nad wersją na urządzenia przenośne. Nowa mobilna WP ma nową technologię, jest dobra dla użytkowników i realizuje wszystkie nasze założenia biznesowe - mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.
Widżety i nowe sekcje
Pojawiły się także widżety, dzięki którym zyskacie dostęp do wyników meczów i notowań walutowych na żywo. W dolnej części strony znajdziecie sekcję z najważniejszymi tematami dnia, które przewija się poziomo. Pomyśleliśmy o łatwiejszym dostępie do prognozy godzinowej, która jest teraz wyświetlana na oddzielnej warstwie. Pozwala to na szybki powrót do strony głównej.
- Wszystkie wprowadzone zmiany to odpowiedź na prośby naszych użytkowników, które zgłosili m.in. w badaniach jakościowych. Nowa mobilna WP to produkt, którego kod napisaliśmy na nowo. Przez wiele miesięcy wspólnie z zespołem pracowaliśmy nie tylko nad wyglądem, ale także nad aspektem technologicznym. Dzięki temu użytkownikom zaoferowaliśmy lepszą czytelność, a reklamodawcom nowe formaty - mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.
Reklamodawcy - coś dla was
Wraz ze startem nowej, mobilnej WP wdrożyliśmy m.in. Midbox w ofercie multiscreen, który znajduje się pod główną sekcją redakcyjną na górze strony. Standardową emisję Content Boxów wzbogaciliśmy o tapetę i Paralaksę. W pierwszym tygodniu od uruchomienia nową mobilną stronę główną WP odwiedziło dziennie nawet 1,3 miliona realnych użytkowników (badanie Gemius/PBI, średnia z okresu 25.03–31.03.2019).
- Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 p.p. w stosunku do poprzedniej wersji - mówi Krzysztof Balewski, Ad Product Manager w WP Media.
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy WP abcZdrowie. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało ponad 22 mln Polaków.
Masz news, ciekawe zdjęcie lub film? Prześlij nam na dziejesie.wp.pl!