Nowa kolekcja książkowa Gazety Wyborczej
Od 24 stycznia - w każdy czwartek - Gazeta Wyborcza dołączać będzie
książki Ryszarda Kapuścińskiego.
Na 16 tomów kolekcji złożą się m.in. "Heban", ""Wojna futbolowa", "Szachinszach", "Lapidaria", "Imperium", "Podróże z Herodotem", a także mniej znane "Wiersze zebrane". Każdy z tomów jest wzbogacony o eseje wybitnych autorów, takich jak Salman Rushdie, Hanna Krall, John Updike, William Brand, Moses Isegawa, Jarosław Mikołajewski i wielu innych.
Tom pierwszy dostępny będzie od 24 stycznia w promocyjnej cenie 9,99 zł plus cena 'Gazety Wyborczej'. Kolejne tomy kosztować będą 19,99 zł plus cena 'Gazety'.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA, a jej patronami medialnymi - Telewizja Polska, Radio ZET oraz portal Gazeta.pl.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style), radiu (Radio ZET, PR1, rozgłośnie Agory), prasie, internecie, autopromocją w Gazecie Wyborczej oraz kampanią outdoorową na nośnikach AMS.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Jasieński i Stadnicki Advertising, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starlink.