Nowa kampania z Jane Fondą
McCann Erickson Polska opracowała adaptację międzynarodowej kampanii reklamowej nowego produktu L'Oreal Paris Dermo-Expertise - kremu 'AGE Re-Perfect Pro-Calcium'.
18.07.2006 06:53
Kampania pod hasłem „Wapń to przyszłość mojej skóry” ruszyła w tym miesiącu. Objęła czasopisma kobiece, m.in. Twój Styl, Galę, Vivę, Zwierciadło, Przyjaciółkę, oraz telewizję: TVP, TVN, Polsat Media, AT Media. W 30-sekundowym spocie telewizyjnym, emitowanym od 10 lipca, występuje nowa ambasadorka L’Oreal Paris 68-letnia Jane Fonda.
Kampania mediowa jest wspierana licznymi materiałami BTL w miejscach sprzedaży.
Nad adaptacją pracował team kreatywny McCann Erickson Polska: Piotr Cedzyński (Senior Copywriter), Wojtek Szpor (Senior Art Director), Sławek Młynarczyk (Senior Copywriter).