Nowa kampania prasowa Carlsberga

Nasza najnowsza kampania jest spójna z pozostałymi działaniami, jakie nieprzerwanie, od ponad trzech miesięcy, prowadzimy dla wsparcia zmian wizualizacji marki Carlsberg. Dlatego po raz kolejny kładziemy szczególny nacisk na uwydatnienie najbardziej wyrazistych, oryginalnych cech nowej butelki - jej nowoczesnego kształtu, z unikalnym, biegnącym wzdłuż butelki wygrawerowanym logo Carlsberg, w miejscu dotychczasowej etykiety. To właśnie wypukłe logo, jako ta najbardziej charakterystyczna cecha nowej butelki, stało się motywem przewodnim najnowszej kampanii prasowej, podobnie, jak w przypadku trwającej nadal kampanii TV oraz prowadzonych wcześniej na szeroką skalę kampanii w kinach - pod intrygującym tytułem "The Sign" oraz w Internecie. - mówi Wojciech Żabiński, Marketing Manager w Carlsberg Polska.

29.06.2007 12:18

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nasi konsumenci w szczególny sposób cenią sobie czas spędzony w gronie przyjaciół, wspólne przeżywane przygody, dobrą zabawę i oczywiście charakterystyczne poczucie humoru Carlsberga (probably...). Dlatego w naszych kampaniach, podkreślając cechy nowej butelki, równocześnie staramy się tworzyć ten specyficzny klimat wspólnej, niezwykłej zabawy, który, mam nadzieję, przypadł naszym konsumentom do gustu. - mówi Joanna Bieńkowska, Junior Brand Manager marki Carlsberg. Jest jeszcze za wcześnie na ostateczne podsumowanie efektu, jaki przyniosły nasze dotychczasowe kampanie, można jednak powiedzieć, że uzyskany w ostatnim czasie wzrost dynamiki sprzedaży marki wygląda bardzo obiecująco. Osiągnęliśmy pozycję lidera, pod względem udziałów ilościowych, wśród obecnych na polskim rynku międzynarodowych marek Premium. Liczymy na to, że duża atrakcyjność naszej nowej butelki, jej unikalny kształt w połączeniu z bardzo wygodnym zamknięciem typu twist-off, pozwolą nam tę pozycję w tym roku utrzymać. - dodaje Joanna
Bieńkowska.

Kampania prasowa prowadzona będzie w okresie czerwiec - sierpień 2007 na łamach magazynów: CKM, Men's Heath, Playboy, Machina, Forbes, Life, Gazeta Studencka.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Saatchi & Saatchi Poland.

Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Komentarze (0)