Nowa agencja w grupie Just
W grupie Just powstała nowa agencja zajmująca się reklamą
interaktywną - Face to face. Pierwszym zrealizowanym przez nią
zadaniem jest stworzenie strony internetowej dla marki Crunchips.
29.05.2008 08:00
Face to face (F2F) powstała w grupie Just przez wyodrębnienie zespołu od kilku lat zajmującego się działaniami z zakresu interactive. Agencja do tej pory wdrożyła serwisy dla marki Polopiryna i Doradztwa Finansowego Efect. Odpowiedzialny za rozwój Face to face Artur Kaczmarek zapowiedział działania zmierzające do akwizycji nowych klientów oraz dynamiczny rozwój zespołu.
Najnowszą realizacją przygotowaną przez Face to face jest nowa strona internetowa Crunchips. Serwis ma charakter wizerunkowy i realizuje pozycjonowanie marki zgodnie z hasłem reklamowym "Jest Crunchips, jest impreza!". Stąd właśnie związane z zabawą funkcjonalności witryny, takie jak "poradniki imprezowicza", "jak bawiono się dawniej" czy "imprezowa gra". Zarówno klient jak i agencja zapewniają, że nowa strona będzie cały czas zaskakiwała swoich odbiorów ciekawymi pomysłami. Anita Gwizdek, marketing manager w firmie The Lorenz Bahlsen Snack Word, podkreśla, że witryna jest konsekwencją wcześniejszych działań zarówno ATL, jak i BTL dla marki Crunchips.