Nordea Profit Plus w kampanii reklamowej


Nordea Bank Polska zachęca do oszczędzania w kampanii reklamowej
polisy Nordea Profit Plus.

W kampanii wykorzystywana jest prasa: Gazeta Wyborcza i bezpłatny dziennik Metro oraz wyciągi bankowe.

- Kontynuacja kampanii Nordea Profit Plus ma na celu wzmocnienie efektów, które przyniosła jesienna akcja promująca oszczędzanie w Nordea - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska.

- Korzystamy ze sprawdzonej formy bezpośrednio aktywującej sprzedaż, dlatego też osią przekazu jest atrakcyjne oprocentowanie będące odpowiednikiem korzyści z lokaty 12-miesięcznej - dodaje.

Kreację przygotowała trójmiejska agencja Mediafokus, a media zaplanowała warszawska firma MPG.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)