'Najdokładniejsze golenie Braun'
1 października rozpoczęła się kampania nowej golarki Pulsonic marki
Braun (Procter&Gamble), której hasłem przewodnim jest
"Najdokładniejsze golenie Braun". Layouty projektów graficznych
nawiązują do sonicznej technologii golarki i unikalnego mechanizmu
Sonic Pulsing Action.
03.10.2007 08:00
W ramach kampanii wykorzystane zostaną między innymi takie nośniki, jak backlighty, prasa oraz internet.
Kampania outdoorowa obejmie podświetlane backlighty w pięciu największych miastach w Polsce. Projekty przygotowane zostały pod kątem podwójnego efektu day&night, dzięki czemu w nocy odnosi się wrażenie, że golarka świeci.
Reklama realizowana będzie również w opiniotwórczych tytułach prasowych, których główną grupą docelową są mężczyźni.
GonnaBe przygotowała też bannery do najpopularniejszych portali internetowych. Kampania w internecie będzie realizowana równolegle z działaniami outdoorowymi i w prasie.
Projekty materiałów przygotowuje dział kreacji GonnaBe, kierowany przez Rafała Korulczyk, Creative Directora. Obsługą klienta po stronie agencji zajmuje się Agata Kaczor, Account Manager. Markę Braun reprezentuje Marta Pyrz i Witold Gedymin.