Nagroda IPRA dla Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006.

Projekt „Szóste Paliwo”, realizowany dla Rockwool Polska, otrzymał nagrodę specjalną Hill & Knowlton Award for the Environment. „Partnersi” są jedyną polską agencją nagrodzoną podczas tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards.

Do konkursu, organizowanego przez International Public Relations, zgłoszono 323 prace z 41 krajów.

– Wysoki poziom zgłoszeń był w tym roku prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Podobnie jak rekordowa liczba zgłoszonych projektów. Wszyscy nagrodzeni reprezentowali wysoki poziom planowania strategicznego, kreatywności i dowiedli bardzo wysokiej jakości działań PR prowadzonych na całym świecie w 2006 roku – powiedziała Sheila O’Sullivan – Przewodnicząca Jury.

Rockwool Polska jest producentem materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej. Gdy agencja Partner of Promotion pod koniec 2004 r. rozpoczynała kampanię „Szóste paliwo”, temat oszczędzania energii w ogóle nie istniał w świadomości opinii publicznej. Relatywnie niskie ceny energii nie zachęcały również do poprawy efektywności energetycznej budynków. Stosowanie wysokiej jakości energooszczędnych materiałów budowlanych kojarzyło się ponadto z dodatkowymi kosztami.

Kampanię oparto na promocji prospołecznych zachowań, zmierzających do oszczędzania energii w oparciu o wykorzystanie „szóstego paliwa", którym przewrotnie jest mniejsze zużycie energii, jakie niesie ze sobą odpowiednia izolacja termiczna budynków. Zgodnie z badaniami ponad 40 proc. energii zużywanej przez kraje Unii Europejskiej pochłaniają budynki. Odpowiednie ocieplenie budynków może jednocześnie obniżyć straty energii i pozwolić zaoszczędzić w budżetach domowych znaczne kwoty wydawane na ogrzewanie.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jest najważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającym profesjonalnych praktyków public relations sponad 100 krajów. Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynu on-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji z zakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a także corocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awords dla najlepszych programów PR z całego świata. Siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)