Musztardy Kamis w telewizji

Kampania musztard Kamis jest kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji 'Musztardy Kamis - prawdziwe musztardy'.

22.05.2006 00:00

Przekaz został wzbogacony o informacje na temat nowych opakowań Musztard Kamis.

Hasło kampanii „Musztardy Kamis - prawdziwe musztardy” jest wyrazem kompetencji marki w kategorii szeroko rozumianych przypraw, komunikuje wyjątkowość, niepowtarzalność i najwyższą jakość musztard Kamis. Musztardy Kamis to niezastąpiony dodatek, wzbogacający smak nawet najbardziej wyrafinowanych potraw, ponieważ powstają z najlepszych ziaren gorczycy i najbardziej aromatycznych przypraw. W filmach reklamowych Kamis „zagrały” dwie musztardy: Sarepska - jako bestseller sprzedażowy i najpopularniejszy smak musztardy w Polsce, oraz Francuska - najpopularniejsza musztarda pełnoziarnista. Oba produkty zaprezentowane zostały w nowych opakowaniach charakterystycznych dla tej kategorii Kamis - podano w komunikacie.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 25-50 lat, mieszkanek miast, o co najmniej średnich dochodach.

Kampania potrwa blisko 3 miesiące i obejmie wszystkie najważniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz, uzupełniająco, szereg stacji tematycznych dostępnych w sieciach kablowych. Adaptacje reklamy przygotowała agencja QST Advertising , zakup mediów - MediaCom.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)