Momentum będzie pracować dla Cropptown
W najbliższym półroczu dla sieci Cropptown (LPP SA) pracować będzie
agencja reklamowa Momentum, która została wybrana spośród ofert
nadesłanych przez pięć agencji. Momentum ma dostarczać kreatywne
rozwiązania, który potem będą samodzielnie wdrażane w życie przez
LPP.
Działania promocyjne wspierane przez agencję rozpoczną się w salonach Cropptown już w lutym 2008 roku. W ramach rozpoczętej współpracy Momentum przygotuje wiele akcji tematycznych oraz pomysł na kampanię reklamową, która ukaże się na outdoorze, w Internecie, prasie, w szkołach, na środkach komunikacji miejskiej oraz w kinach.
Kampania swoim zasięgiem obejmie wszystkie duże miasta w Polsce, w których Cropptown posiada własne salony sprzedaży. Planowane są też akcje poza granicami Polski - w Czechach, w Rosji, na Słowacji, na Litwie, Łotwie i Estonii.
Cropptown przygotowuje się także do odświeżenia i wzmocnienia swojego wizerunku oraz do rozszerzenia grupy swoich klientów. Zespół marketingu sieci pod wodzą nowej szefowej - Igi McGinley, pracuje obecnie nad nową strategią komunikacji.