Mistrzostwa Polski w zakupach Avanti i MasterCard
To nowy konkurs dla czytelniczek miesięcznika 'Avanti'. Zabawa rusza 26 stycznia br. w lutowym wydaniu magazynu i potrwa 3 miesiące.
26.01.2007 07:10
Główna wygrana w konkursie, 30 tys. zł, przypadnie uczestnikowi, który najlepiej potrafi oszacować wartość zakupów.
Sponsorem akcji jest MasterCard®. Konkursowi partnerują następujące sklepy w Galerii Mokotów w Warszawie: United Colors of Benetton, Cubus, Esprit, Troll, Ryłko, Tally Weijl, River Island, Yves Rocher, Monton i Galeria Centrum. Patronem medialnym konkursu jest Telewizja Polsat.
W kampanii promującej konkurs pojawi się nowa twarz magazynu „Avanti”. Kampania obejmie promocję w TV (stacje ogólnopolskie), nośniki reklamy zewnętrznej, sieć radiową Złote Przeboje i Roxy FM, portal gazeta.pl, czasopisma Agory, Gazetę Wyborczą oraz gazetę bezpłatną Metro.
Konkurs składa się z trzech etapów. W każdym z nich zadaniem uczestników będzie wybranie ze sklepów biorących udział w konkursie towarów o łącznej wartości jak najbliższej określonej kwocie. Towary nie będą miały cen. I etap konkursu odbędzie się 17 lutego br. w Galerii Mokotów w Warszawie.